וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי לסוכני שחקנים: מתלבט האם להחתים קשר אחורי

17.11.2008 / 13:17

בחיפה מתלבטים להחתים קשר אחורי נוסף מחשש שכיאל יידחק לספסל. חרזי: "הדיבורים על אליפות לא באו מצדנו". ארבייטמן ממתין להתפתחויות

כשצילו של ההפסד למכבי נתניה בתחילת השבוע עדיין מרחף מעליה, מכבי חיפה ממשיכה להתאמן לקראת המשחק החשוב בשבת מול הפועל פתח תקוה. בחיפה מקווים לסיים את הסיבוב הראשון במקום הראשון ומחכים למעידה הערב של מכבי נתניה במשחקה מול בית"ר ירושלים.

הקפטן אלון חרזי אמר היום: "הדיבורים על אליפות לא באו מהצד שלנו. אנחנו רוצים לעשות את העבודה בשקט. מכבי חיפה משחקת התקפי ויכול להיות שאנחנו קצת נחפזים ולא משחקים בצורה מבוקרת. אנחנו רוצים להציג כדורגל אטרקטיבי. צריך לזכור ששישה מתוך אותם שערים שספגנו בבית הגיעו מול שלוש קבוצות, ממכבי תל אביב, מכבי נתניה וקרית שמונה".

"אנחנו מספיק מנוסים כדי לצאת מהמצב הזה", אמר שחקן ההגנה הוותיק על ההמשך, "ההפסד הוא לא סוף העולם. שום דבר לא גמור. הליגה עדיין בחיתוליה". על המשחק הקרוב מול פתח תקוה אמר:מתוך 12 גולים תשעה הבקיע שחקן אחד (שמעון אבוחצירה) ונצטרך לשים לב לזה. הפועל פתח תקוה היא קבוצה עיקשת ולא צפויה".

בינתיים, במכבי חיפה ממשיכים לחפש חיזוק לקראת חודש ינואר. המאמן אלישע לוי הודיע לסוכני שחקנים כי הוא מתלבט האם להחתים קשר אחורי או שחקן התקפה. בחיפה ינסו להחתים שחקן ישראלי בכיר במהלך הפגרה.

החלוץ שלומי ארבייטמן ממתין להתפתחויות ומקווה לקבל דקות משחק עד תחילת מועד ההעברות. החלוץ תורגל בהרכב לקראת המשחק, אך עדיין לא ברור האם לוי יאפשר לו לפתוח. מי שנעדר מאימון הבוקר הם שחקני הנבחרת האולמפית – ליעד אלמליח, אייל גולסה ומוחמד גדיר. המגן פיטר מסיללה יצא למשחק ידידות של נבחרתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully