וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר ילבשו חולצות עם הכיתוב: "ארקדי אוהבים אותך"

דור בלך

17.11.2008 / 12:56

שחקני הדאבליסטית יפגינו את אהבתם לבוס הגדול במשחק מול נתניה, האוהדים דווקא כועסים עליו ויפגינו נגדו. בואטנג מתקרב לפ.צ קלן

דרק בואטנג, שסיכם את תנאיו בקלן כבר בחודש אוגוסט, אבל לבסוף לא חתם בה, עשוי להצטרף לקבוצה הגרמנית בחלון ההעברות בינואר. מה שעמד בין הקשר הגנאי למעבר לקבוצתו של כריסטוף דאום היו חילוקי דיעות כספיים בין בית"ר לבין הגרמנים, אך כעת שבו הצדדים למו"מ שמסתמן כחיובי.

בית"ר, שבאוגוסט לא הסכימה להתפשר על מחירו של בואטנג, מעדיפה למכור אותו כעת ולא לאבד אותו בחינם בסוף העונה. בסביבתו של בואטנג יודעים לספר על הרצון העז של הקשר לעבור לליגה אירופאית בכירה, וההערכה היא שהדאבליסטית תשחרר אותו בתמורה לכ-150 אלף יורו.

בינתיים החליטו שחקני בית"ר לעלות היום למשחק עם חולצות אשר נושאות את הכיתוב "ארקדי אוהבים אותך", על מנת לנסות לפייס את גאידמק שיצא בגלוי כנגד הקבוצה, השחקנים והאוהדים.

מי שדווקא יפגין נגד גאידמק הם אוהדי בית"ר, שנדהמו לקרוא את דבריו של גאידמק נגדם, שסיפר בין השאר כי אם היו מאפשרים לו, היה אוסר את כניסת האוהדים לטדי. ארגוני האוהדים דווקא תכננו מפגן תמיכה בבעלים, אך הדברים הפכו את הקערה על פיה. בכל מקרה, גאידמק לא יזכה לשמוע את הקללות מכיוון שהוא לא יגיע למשחק הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully