וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת תפנה לבית"ר בנוגע לויזה

17.11.2008 / 11:31

בקבוצה העבירו מסר: אם גאידמק יממש נכסים, נגיש הצעה לרכישתו. אוהדי ורדר ברמן נחתו בישראל, ייפגשו עם אוהדי הקבוצה בנוגע להנהלה

הפועל פתח תקוה מתכוונת לפנות בקרוב לבית"ר ירושלים ולהגיש הצעה כספית על הקשר הפרואני ג'וניור ויזה, זאת בעקבות השמועות לפיהן ארקדי גאידמק מתכוון למכור את הקבוצה ולממש את נכסיו. גורם במועדון אישר: "אנחנו מתכוונים להגיש הצעה ומחכים להתפתחויות בבית"ר".

ויזה הושאל לפתח תקוה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת, בכפוף להחלטה של בית"ר. בקבוצה מרוצים מאוד מההשתלבות של השחקן ומסר ברוח הזו כבר הועבר למקורביו, שאחד מהם אמר הבוקר: "ויזה מרוצה מאוד בהפועל פתח תקוה. נשמח מאוד אם ירכשו אותו".

מפגש פסגה עם ברמן

אוהדי ורדר ברמן נחתו בארץ וייפגשו עם אוהדי הקבוצה. במפגש ישתתפו גם נציגי אוהדי מכבי תל אביב והוא ייערך בפאב האוהדים המקומי, "הברולו". פני חודשיים ביקרו אוהדי הפועל פתח תקוה בגרמניה וכעת מדובר במפגש נוסף. האוהדים ידונו בנוגע לנושא שיתוף האוהדים בניהול הקבוצה, תוך השמת דגש על ארגון "הגג" של אוהדי הפועל פ"ת, שמטרתו להשתלב בניהול הקבוצה.

בנוסף ידונו על החשיבות בהכרה של שילוב אוהדים וקהילה והפחתת האלימות, נושא שנחקר על ידי מוסדות אופ"א. תומר כהן, מראשי ארגון אוהדי הפועל פ"ת: "הכדורגל הגרמני הוא מודל לחיקוי מבחינת דפוסי שיתוף הפעולה עם הקהל והפיכת הכדורגל לרווחי. אנחנו שמחים לשתף פעולה וללמוד ממודלים אירופאיים שהצליחו בגרמניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully