וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "כשפשוקאוס הגיע סיפרו לו שמדובר בקבוצת צמרת"

יצחק סולומון

16.11.2008 / 18:27

מקורביו של החלוץ הליטאי שעזב את הארץ במפתיע: "היה לו חשוב לשחק במסגרת האירופית". בסכנין הגיבו: "אנחנו לא מבינים את הטענות שלו"

"רוברטאס עזב את הקבוצה מפני שהתאכזב. כשהגיע לארץ סיפרו לו שמדובר בקבוצת צמרת שמשחקת באירופה. כאחד ששיחק בקבוצות בכירות היה לו חשוב לשחק במסגרת האירופית, כדי שיראו אותו בפעולה. הוא חשב שדרך סכנין יוכל לחזור לאירופה", זהו המסר שהעבירו מקורביו של החלוץ הלטבי, רוברטאס פשוקאוס, להנהלת בני סכנין בעקבות עזיבתו של השחקן בחמישי שעבר.

דובר בני סכנין, מונדר חלאיילה, אישר את הסיפור. "המקורבים שלו סיפרו שהוא מאוכזב מכך שהקבוצה לא משחקת באירופה. אם הוא לא הכין את שיעורי הבית לפני שהגיע לכאן שיבוא בטענות אליו ולא אלינו. הוא היה צריך לקבל מהסוכן שלו את כל הפרטים על הקבוצה. אנחנו בכלל לא מבינים את הטענות שלו ואנחנו מאוכזבים מההתנהגות שלו".

בחמישי שעבר התקשר פושקאוס ליושב ראש בני סכנין, חסאן אבו סאלח, והודיע לו כי הוא פצוע. "תגיע לאימון, תגיד למאמן שאתה פצוע, ואם הוא ישחרר אותך, לא תהיה בעיה מבחינתי", אמר לו היו"ר. אלא שפושקאוס העדיף לתפוס מטוס ללטביה במקום להגיע לאימון בני סכנין, ערב המשחק החשוב מול הפועל תל אביב.

"לא היה כל סימן מקדים לכך שהוא לא מרוצה אצלנו", סיפר קפטן בני סכנין, מאיר כהן, "הוא הפך לאחד מהחב'רה, סיפר לי כל הזמן כמה הוא אוהב את הארץ, כמה נקלט היטב, הסיפור שלו נפל עלינו כרעם ביום בהיר".

"לא נעבור בשתיקה על ההתנהגות שלו. אם נצטרך, נגיע גם לפיפ"א. ככה לא מתנהגים", כועס הדובר חלאיילה. אנשי סכנין ניסו ליצור קשר עם השחקן אולם לא הצליחו. הם פנו לסוכנו, אולם גם הוא לא הביא להם מידע על ההיעלמות של השחקן שלו. "אם הוא לא יחזור מהר ויהיה לו תרוץ טוב למה שקרה, הוא יהיה בבעיה", אומרים בסכנין. נכון להיום, הכוונה היא להשתחרר ממנו בינואר.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully