וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצפוי, אוסטרליה נגד ניו זילנד בגמר אליפות העולם בראגבי ליג

רועי פרידמן

16.11.2008 / 17:53

הקיוויז מניו זילנד עברו את אנגליה עם ניצחון 22:32, אוסטרליה לא התקשתה להביס את פיג'י 0:52 והשתיים יתמודדו בגמר בשבת

שנה אחרי אליפות העולם בראגבי יוניון, ייערך בשבת הקרובה גמר הראגבי ליג. אם ביוניון היו הפתעות כמו ההדחות של אוסטרליה וניו זילנד וההגעה ל-4 הגדולות של אנגליה וארגנטינה, פה הכל היה צפוי. אוסטרליה רמסה את יריבותיה וניו זילנד עברה את אנגליה.

משחק חצי הגמר הראשון הפגיש את אנגליה וניו זילנד. כצפוי, שתי הנבחרות הללו סיימו במקומות השלישי והשני בהתאמה, אחרי שהקיוויז נצחו את האנגלים במותחן בסבוב הראשון 24:36 (אחרי שאנגליה הובילה 8:24). גם משחק חצי הגמר ביניהן היה מותח, והסתיים בתוצאה 22:32 (10:16) לניו זילנד. הקיוויז פתחו חזק את המשחק, וכבר בדקה ה-23 הורה לוח התוצאות על 0:16 מטרייז של סם פרט, לאנס הוהאיה וג'רום רופאטי עם שתי המרות של ג'רמי סמית. האנגלים, למרות שביצעו הרבה שגיאות במשחק, לא נשברו והחזירו עם שני טרייז משלהם, ע"י ג'יימי פיקוק ודני מגוויר, עם המרה של רוב בורו.

ברונסון הריסון הבקיע את הטריי הראשון במחצית השנייה (עם המרה של סמית) ל-10:22, וכאן החל מרדף של האנגלים כשמרטין גליסון השאיר אותם בתמונה עם טריי והמרה של בורו – 16:-22. רופאטי , עם המרה של בנג'י מארשל, שוב העלו את הקיוויז של 12 הפרש, אך דני מגווייר עם טריי שני והמרה נוספת של בורו צמצמו ל-28:22, 6 דקות לסיום. אנגליה לחצה לשוויון פוטנציאלי, אך מארשל הבקיע את הטריי המסיים דקה לסיום וסגר עניין לקיוויז. סיום מאכזב לאליפות לאנגלים, עם 3 הפסדים וניצחון בודד, וגם הוא הושג בקושי על פפואה וגיניאה החדשה.

אוסטרליה לא עבדה קשה על מנת לנצח את פיג'י 0:52 בחצי הגמר השני. הפיג'יאנים עשו את שלהם בהגעה למעמד הזה, ולא היוו יריב לאוסטרלים הדורסניים. כשפול גאלן הבקיע את הטריי הראשון במשחק בדקה הראשונה, נחרץ גורלו של המשחק. האוסטרלים הבקיעו 10 טרייז סה"כ, 3 ע"י בילי סלייטר, מלך הטרייז של הטורניר עם 7, ו-3 ע"י ג'ונת'ן ת'רסטון, שהוסיף 6 המרות וסיים את המשחק עם 24 נקודות. ברנט טייט עם שניים וגרג אינגליס הבקיעו את הטרייז הנוספים לקנגורוז.

בשבת, אוסטרליה תהיה הפייבוריטית לזכייה בטורניר, כשהקיוויז יכולים להיות מעודדים מכך שבטורניר החשוב האחרון, טורניר שלוש האומות ביחד עם נבחרת בריטניה, הם ניצחו בגמר את האוסטרלים, וכן מכך שכמעט כל השחקנים שלהם משחקים עם האוסטרלים ב-NRL, ליגת הראגבי ליג הבכירה של אוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully