וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס ארויו: "הייתי רעב מאוד לחזור"

16.11.2008 / 22:10

שחקן מכבי תל אביב קרלוס ארויו שם מאחוריו את הפציעה בפיראוס והיה קרוב לטריפל דאבל בניצחון 56:88 מול קרית אתא. אפי בירנבוים: "נתנו כמה דקות טובות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב חזרה הערב (ראשון) לחיקה החמים של ליגת העל, שאיפשר לה לנוח מקרבות היורוליג עם ניצחון קליל 56:88 על עירוני קרית אתא. "למדתי שבכדורסל אפשר לקבל ביטחון בשתי דקות ולאבד אותו בשלוש", אמר בסיום המשחק אפי בירנבוים, מאמן מכבי תל אביב. "זה עוד משחק ליגה. לפני המשחק היו לנו קצת פרפרים, אבל נתנו כמה דקות טובות. באופן כללי אני חושב שגם במשחקים האלה ישנן בעיות שצצות ואני קולט אותן".

קרלוס ארויו, שהיה רחוק ריבאונד אחד מטריפל דאבל, אמר: "זה היה קרוב אבל אני אנסה לעשות זאת שוב. לא ידעתי בכלל שאלה המספרים עד שאמרו לי. אחרי שלא שיחקתי מול אולימפיאקוס הייתי נואש לשחק בחזרה. הייתי רעב מאוד ואני מקווה שנמשיך להביא את האגרסיביות הזו ליתר המשחקים. הגב שלי במצב טוב יותר. בפיראוס הוא התחיל להכאיב לי, והרגשתי שאני לא יכול לזוז או לעשות דברים שאני יודע והבנתי שאני לא יכול לעזור לקבוצה. החלטתי שלא לשחק כדי שלא להחמיר את המצב".

אסטבן באטיסטה, ששוב זכה לדקות מועטות, אמר: "אפי הוא המאמן והוא זה שמחליט לגבי הדקות. כולם רוצים לשחק יותר, אולי יום אחד אהיה המאמן ואחליט מי ישחק ומי לא. כרגע אני רק יכול לעשות את הטוב ביותר. כולם רוצים לשחק וכשאתה לא משחק אתה מסתכל על המשחק וזהו".

טל בורשטיין התייחס בסיום לסיכוייה של סגנית האלופה להגיע לשלבים הגבוהים ביורוליג: "כעת, איך שאנחנו נראים לא נגיע, אבל אם נשתפר, אפשר לעשות את זה, כי אם נצליח לעשות דברים ברמה גבוהה למשך פרקי זמן ארוכים יהיה אפשר לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully