וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייזר: "אני עדיין לא יודע בדיוק את מצבי"

16.11.2008 / 19:15

מרכוס פייזר נחת בארץ במטרה להצטרף מחדש למכבי תל אביב ואמר: "אני מתרגש לחזור, אשב עם הפיזיותרפיסט והמאמנים ונקבל תמונת מצב"

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מרכוס פייזר נחת הערב (ראשון) בישראל במטרה להצטרף בחזרה למכבי תל אביב, הקבוצה שהתנערה ממנו רק לפני חודשיים. במסגרת החוזה החדש עליו חתמו בשבוע שעבר סוכניו עם ראשי הצהובים, וויתר פייזר על כ-30% משכרו, כאשר במהלך העונה תחזיק מכבי באופציה לצאת מן ההסכם בתמורה לפיצוי כספי. במקביל, אם אכן ישוב פייזר לכשירות מלאה, תוכל מכבי להאריך את חוזהו בעונה נוספת.

"אני מקווה שאוכל לחזור ולעזור לקבוצה", אמר פייזר לאחר נחיתתו. "אני מאוד מתרגש לחזור למקום שמרגיש לי כמו הבית. אני יודע שמכבי מתקשה קצת לאחרונה, אבל מדובר בחבורה מוכשרת".

לגבי האפשרות שישוב ללבוש את מדי הקבוצה העונה אמר פייזר: "בשלב זה אני עדיין לא יודע בדיוק את מצבי, אשב עם הפיזיותרפיסט והמאמנים ונקבל תמונת מצב. אני רוצה להודות למי שתמך בי, לשמעון, דייויד ורענן שהחזירו אותי לכאן".

על העובדה שנחתך מסגל הקבוצה ללא ידיעתו אמר פייזר: "לא ממש התעסקתי עם זה, נתתי לסוכנים שלי לעשות את זה. העדפתי להרים משקולות ולרוץ, ולאחל לחברים בהצלחה. היה לי קשה לראות את מכבי לא מצליחה כמו שהיא יכולה, אני מקווה שאוכל לעזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully