וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הפועל ת"א, מה השאיפות שלך?

קרן שמש

16.11.2008 / 15:30

אלי גוטמן, שערך אימון לאדומים במקום יום חופש, חילק שאלון הערכה עצמית לשחקניו. השוער וינסנט אניימה הוא הפנדליסט החדש

לאחר ששחקני הפועל תל אביב הציגו יכולת חלשה בהפסד בשבת (1:0) מול בני סכנין, החליט מאמן הקבוצה אלי גוטמן לערוך אימון לשחקניו במקומו של יום החופש המתוכנן. לפני תחילת האימון כינס גוטמן את חניכיו וערך עמם שיחה שהוא מצויד בשאלון אותו הכין מראש, ובו הופיעו שלוש שאלות: מהן השאיפות שיש לך מעצמך? מהן השאיפות שיש לך לקבוצה עונה הזו? ומה אתה מוכן להשקיע על מנת להשיג את המטרות שלהן אתה שואף?

גוטמן חילק לשחקניו את השאלון, קיבל מהם תשובות והסביר לשחקנים כי זה הזמן לערוך שינוי. "הרכבת עדיין לא ברחה, יש לנו עוד סיכוי ואני רוצה שתדעו את זה, אם יש לכם שאיפות להיות למעלה, אז אסור לנו לאבד את הצ'אנס הזה", אמר לחניכיו.

"יש לנו בעיה, אנחנו נראים רע", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "אבל אנחנו משתדלים לחשוב קדימה, יש דרבי בקרוב. יש משחקים שדברים לא עובדים בהם. הפסדנו משחק שהיה אסור לנו להפסיד, ועכשיו האווירה לא נעימה, וכולם מאוכזבים".

יגאל אנטבי, שהחמיץ את בעיטת העונשין מול סכנין, התעקש לבעוט את הכדור למרות רצונו של שי אבוטבול לקחת את הבעיטה. "אלי לא התערב, ושי ויתר ליגאל", סיפר אחד השחקנים, "יכול להיות שאם הייתה התעקשות ששי יבעט זה היה נגמר אחת, אבל אי אפשר לדעת בדברים האלו. זה עניין של מזל". בעקבות חוסר הסדר שיש בקבוצה לגבי בעיטות העונשין, החליט המאמן שהשוער וינסנט אניימה, הוא ולא אחר, יהיה זה שיבעט מעתה את הפנדלים.

בקבוצה ממשיכים להיות מאוכזבים מיכולתו של הבולגרי דמיטר טלקיסקי, אך למרות זאת נראה כי הוא יפתח בדרבי הקרוב. אלין טופוזאקוב, שמצא עצמו על הספסל במשחקים האחרונים, צפוי לשוב להרכב.

סמואל יבואה, חלוץ הקבוצה, לא היה שותף לאימון היום לאחר שטס הבוקר לגאנה כדי להצטרף לנבחרתו לקראת משחק ידידות מול טוניסיה. יבואה צפוי לשוב לאימוני הקבוצה ביום חמישי.

מחר תחל הקבוצה את ההכנות לקראת הדרבי. ממשרד הכרטיסים "לאן" נמסר שכל הכרטיסים אזלו, וככל הנראה לא ייפתחו קופות כרטיסים ביום המשחק. כמו כן נמכרו עשרות "מיני-מנויים" לסיבובים השני והשלישי של ליגת העל אשר יקבלו אף הם כרטיס מתנה לדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully