וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר, אל תצפה לפרחים מנתניה

דור בלך

16.11.2008 / 14:10

אחרי שש שנים במועדון, ראובן עטר חוזר לקופסה אך לא יזכה לטקס פרידה. קוצ'יאליספור הטורקית תעקוב אחר פרנסמן, גזל וחיימוביץ'

לאחר מעל לשש שנים במועדון, כשחקן וכמאמן, בהן העלה את הקבוצה לליגת העל והוביל אותה פעמיים ברציפות למקום השני ולהישגים חסרי תקדים בעשורים האחרונים, מגיע מחר ראובן עטר לקופסא, ובמכבי נתניה אף אחד לא מתרגש. במועדון לא חשבו אפילו לערוך טקס לכבוד המאמן, שחוזהו לא הוארך בשנה שעברה.

עטר, כזכור, חיכה לפגישה עם דניאל יאמר בה ידונו על הארכת חוזהו במשך רוב העונה שעברה, בה הוליך את נתניה עד לחצי גמר גביע המדינה, אך הבעלים דחה ודחה. לבסוף לא התקיימה פגישה, אלא שיחת טלפון בין יבשתית, בה סיפר יאמר לעטר כי הוא בגרמניה וכי הוא החתים את לותר מתיאוס. גורם בנתניה אישר את הידיעה וסיפר כי "כרגע לא מתוכנן שום טקס לראובן עטר".

בצד המקצועי נתניה כן מתכוננת לעטר, כשהערב ערך לותר מתיאוס את האימון המסכם במשך שלוש וחצי שעות, במהלכו תירגל את אותו הרכב שעלה מול מכבי חיפה. בתחילת האימון ערך המאמן אסיפה קצרה בה הקרין קטעי וידאו של בית"ר ירושלים. הגרמני לא הזהיר מפני אף שחקן ירושלמי, אך ביקש משחקניו לבוא מוכנים. "הם קבוצה עם הסגל הטוב בארץ. מול בני יהודה הם נראו טוב ואנחנו צריכים לגרום להם להיראות אחרת. אסור להיות שאננים וכך נוכל לנצח".

בנתניה יכולים להתכונן להצפת סקאוטים מחר בקופסה. לאחר שנודע על הגעת הסקאוט הראשי של חטאפה על מנת לצפות באיתי שכטר, גם נציגי קוצ'יאליספור, המדורגת אחרונה בליגה הטורקית, יעקבו אחר ביוואן פרנסמן, רביד גזל וזאב חיימוביץ'.

הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, זאב חיימוביץ', דדי בן דיין, ביוואן פרנסמן, רביד גזל, אלמוג כהן, שלו מנשה, תיירי טזאמטה, איתי שכטר.

עדכון ראשון: 16/11 14:10
עדכון אחרון: 16/11 20:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully