וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרק רוסנובסקי עושה קוקטייל גם בהפועל פ"ת

16.11.2008 / 12:44

רופא הנבחרת אינו סוכן מורשה, אבל מייצג את הקשר הקזחי מרק גורמן, שזומן אתמול לאולימפית. רוסנובסקי: "אני חבר של המשפחה"

הקשר האחורי של הפועל פתח תקוה, מרק גורמן, זומן אתמול (שבת) לנבחרת האולימפית, אבל בצל הזימון היה בנבחרת מי שהרים גבה לנוכח האיש שמייצג אותו וקשור בקשר הדוק עם הנבחרת הלאומית – ד"ר מרק רוסנובסקי.

מתברר כי מאחורי הקלעים, רופא הנבחרת הוא זה שמנהל משא ומתן עבור השחקן, זאת למרות שאין בידיו תעודה של סוכן מורשה. מקורב לעסקת העברתו של גורמן מטוברוק אמר הבוקר: "לא בטוח שזה אתי, למרות שאני יודע בוודאות שאין לדוקטור כל קשר לזימון והעניין נקי לגמרי". גורם בהפועל פתח תקוה אישר: "נכון שהדוקטור מייצג אותו. הוא חבר של המשפחה".

"אני מייצג אותו מתחילת הדרך ואני מדבר עם הפועל פתח תקוה", אישר ד"ר רוסנובסקי הבוקר, ללא היסוס, "אני חבר של המשפחה, לא סוכן שחקנים. הכרתי את המשפחה בארץ, כשהם הגיעו לפה. אני מקורב לבן הדוד שלו, דימה גורמן, ששיחק בצעירותו בנבחרת הצעירה". השחקן, אגב, הוא בנו של מיכאל גורמן, סגן יו"ר ההתאחדות הקזחית לשעבר. גורמן הבן עלה בגיל 15 לישראל וגדל בפנימייה של טוברוק בעיר. עד העונה השחקן לא יכול היה לקחת חלק בנבחרות ישראל, משום שלא קיבל אזרחות. העובדה שאמו יהודיה הקלה על כך.

גם הסיכום של השחקן עם המועדון אינו ברור. הבעלים של טוברוק, אריק איזיקוביץ', טוען כי השחקן חתם במועדון לשלוש שנים, אך טוען כי הכרטיס אינו שייך להם. בפתח תקוה טוענים כי השחקן עבר בהעברה ולא בהשאלה. איזיקוביץ' טוען כי ההסכם להעברת כרטיסו של השחקן אינו נחתם. כך או כך, נראה כי אם השחקן ימשיך להתקדם תהיה התפתחות מעניינת בגזרה הזאת במהלך הקיץ. על הייצוג של ד"ר רוסנובסקי אמר איזיקוביץ': "הוא מייצג את השחקן ביחד איתי".

בלי קשר, בפתח תקוה מרוצים מאוד מהעבודה של זאב זלצר, ששוחח עם מוטי איוניר ושכנע אותו שמקומו של גורמן בנבחרת האולימפית. במועדון זוקפים לזכותו גם את זימונם של עומרי רון, שזומן לפני כחודש אבל לא הגיע בשל פציעה, והמגן השמאלי אבי ריקן. "אין ספק, טביעת האצבע של זלצר מורגשת במועדון. שמעון אבוחצירה פורח הרבה בזכותו", אמרו. "רציתי לזמן את גורמן כשאימנתי בנבחרת הנוער, אבל העובדה שלא היה אזרח ישראלי הקשתה על כך", סיפר זלצר ואישר: "זה נכון שאני המלצתי למוטי איווניר לקחת אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully