וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת במכבי חיפה: "קולמה לא קשר אחורי. ההגנה מתרסקת"

16.11.2008 / 10:47

אי שביעות רצון אצל הירוקים: "אי אפשר להתמודד עם מתפרצות כשהעורף פרוץ". ארבייטמן מעדיף את הפועל ת"א, לוי ינסה לעבות את הסגל

בבוקר שאחרי התיקו הביתי מול קריית שמונה, שחקנים במכבי חיפה יוצאים בביקורת כלפי שיטת המשחק שהותירה אותם ללא קשר אחורי בחלקים מהמשחק. חלק מאותם שחקנים, שביקרו בשבוע שעבר את הקשר האחורי בירם כיאל שעלה לתמוך בחבריו להתקפה, טוענים כי שיטת המשחק גררה בעקבותיה את השוויון.

"מהרגע שאלישע הוציא את בירם ההגנה התרסקה, שיחקנו עם עורף פרוץ", אמר אחד השחקנים. "אני חושב שכדאי שבצוות המקצועי יבינו שקולמה אינו קשר אחורי. אם בירם משחק לידו, שישחק כקשר אחורי, אבל עם הקשר האחורי הקלאסי היחיד בחיפה עולה למעלה או נשאר בחוץ, איך אפשר להתמודד עם התקפות מתפרצות?". כיאל יצא בדקה ה-63, 13 דקות לאחר שער השוויון של יובל אבידור.

למרות הביקורת, בחיפה מרוצים מאוד מאייל גולסה שנכנס כמחליף. גם השוער אמיר אדרי, שזכה לביקורת בשבוע שעבר, זכה למחמאות לאחר שרשם שתי הצלות. בהמשך לידיעה בנוגע למצבו של השוער ניר דוידוביץ', מתברר כי הוא אכן צפוי להיעדר מול הפועל פתח תקוה במשחק הבא, שינעל את הסיבוב הראשון. דוידוביץ' עשוי להיעדר גם מהמשחק בעוד שבועיים מול מ.ס אשדוד, אך ההחלטה של הצוות הרפואי תתקבל כנראה רק בשבוע הבא.

החלוץ שלומי ארבייטמן עשוי לבקש לעזוב בחודש ינואר והקבוצה המועדפת עליו היא הפועל תל אביב. אם אלי גוטמן יחליט שלא להחתים חלוץ, ארבייטמן יחפש קבוצה אחרת. אלישע לוי מתכוון להבהיר לשחקן כי הוא נחוץ לחיפה, אך לא מתכוון לעמוד בדרכו אם יבקש לעזוב.

חיפה תנסה לצרף בחודש ינואר שני שחקנים שילחמו על מקומם בהרכב. לוי שוקל להחתים קשר אחורי קלאסי, אבל החשש הוא שכיאל יאבד את מקומו בהרכב ולכן בחיפה נזהרים מהאופציה הזאת. מלבד אוסיי ראנספורד שצפוי להצטרף, חיפה עשויה לצרף זר נוסף לחלק ההתקפי. גם הקשר עומרי אפק עשוי לבקש לעזוב בינואר אם לא יקבל הזדמנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully