וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייזר: "למדתי הרבה על כדורסל ועל ביזנס"

16.11.2008 / 6:36

ינחת בישראל וישוב למכבי ת"א, הקבוצה שוויתרה עליו לפני חודשיים: "לוקח את המר עם המתוק, אך מעדיף להתמקד בדברים החיוביים"

מרכוס פייזר ינחת הערב (ראשון) בישראל וישוב לחיק הקבוצה שהתנערה ממנו רק לפני חודשיים. במסגרת החוזה החדש עליו חתמו בשבוע שעבר סוכניו עם ראשי מכבי תל אביב, וויתר פייזר על כ-30% משכרו, כאשר במהלך העונה תחזיק מכבי באופציה לצאת מן ההסכם בתמורה לפיצוי כספי. במקביל, אם אכן ישוב פייזר לכשירות מלאה, תוכל מכבי להאריך את חוזהו בעונה נוספת.

"מה עשיתי בחודשיים האחרונים? בעיקר עבדתי קשה, הכי קשה שאני יכול", סיפר אמש פייזר. "עבדתי בחדר הכושר, לבד, כמה שיכולתי. המשכתי בשיקום הברך. אני שמח לחזור לישראל, מקום שאני רואה בו בית".

אלא שהטון בו נאמרים הדברים מסגיר תחושות מעט אחרות. פייזר לא יאמר זאת במפורש, אך מקריאה בין השורות ניתן להבין כי הוא עדיין פגוע מיחס הקבוצה כלפיו. "למדתי הרבה על כדורסל ועל ביזנס בתקופה האחרונה", הוא רומז, ובאותה נשימה מוסיף כי "בכל מקרה, אני לא מתכוון לתת למה שקרה להשפיע עלי. שמעתי שהרבה אוהדים היו מאוד לא מרוצים מכל מה שקרה, ואני בהחלט יכול להבין אותם. אבל כמו שאמרתי, זה רק יכניס בי יותר מוטיבציה לחזור לעצמי כמה שיותר מהר. החלטתי לשים את מה שהיה מאחור. אני לוקח את המר עם המתוק, אך מעדיף להתמקד בדברים החיוביים".

כאשר נשאל האם דאגו אנשי הקבוצה לשמור איתו על קשר בחודשים האחרונים, משיב פייזר ש"למען האמת, אף אחד". נראה שהוא עצמו כלל לא הופתע מכך. "אתה יודע, כאב לי מאוד לשמוע בקיץ על העזיבה של מוני (פנאן), והיה ברור לי שבלעדיו זה כבר לא יהיה אותו הדבר. אני חוזר לקבוצה שמוני כבר לא חלק ממנה, אבל ככה זה בחיים. אתה לומד מכל דבר, משתדל לגדול ולהשתפר".

עם זאת, המשיך פייזר לעקוב אחר ביצועי הקבוצה מביתו שבשיקאגו, והבין בעצמו כי מכבי זקוקה נואשות לשחקן פנים מאסיבי. "אני חוזר למועדון שאני יכול לעזור לו, ושהוא יכול לעזור לי. אני מודה לשמעון מזרחי, דיוויד פדרמן ורענן כץ על האפשרות שניתנה לי. אני מקווה שאיתי הקבוצה תחזור לדרך המנצחת. אני יודע שיכולתי לעזור לקבוצה בסוף העונה שעברה, ולכן אני מקווה שאוכל לגמול לכולם העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully