וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "ניצחון יראה שאנחנו לא מחוץ למאבק"

דור בלך

16.11.2008 / 15:30

שחקני בית"ר ירושלים דרוכים לקראת המשחק עם מכבי נתניה וההזדמנות לשוב לצמרת. גאידמק ידון עם פניג’ל על חזרתו למועדון

מאיר פניג'ל בדרכו חזרה לבית"ר ירושלים. איש העסקים, שמכר את הקבוצה לארקדי גאידמק, צפוי להיפגש עמו במהלך הימים הקרובים, אולי כבר היום, וידון בחזרתו לקבוצה. מי שעוד צפוי להשתתף בפגישה הוא אברהם לוי, המנהל לשעבר. השינוי האפשרי עלול לתסכל מאוד את יו"ר הקבוצה הנוכחי, איציק קורנפיין. כבר עתה ידוע כי היו"ר לא אהב את ההתבטאויות של פניג'ל, לפיהן קורנפיין חסר ניסיון בניהול קבוצת כדורגל.

בינתיים דווח ב"קול ישראל" שגאידמק משהה את כל מעורבותו בבית"ר ירושלים, וכי פניג'ל יהיה נציגו בהנהלת בית"ר. בחוזה המכירה לגאידמק סוכם כי לפניג'ל זכות ראשונים על הקבוצה, אולם פניג'ל עצמו לא מעוניין כרגע לרכוש את הקבוצה, וצפוי להיכנס למועדון בתפקיד ניהולי. התפקיד המיועד הוא מחליפו של היו"ר אלי ארזי שפוטר לפני מספר חודשים. היום (ראשון) שוחח גאידמק עם פניג'ל, ואמר לו כי ייפגש עמו במהלך הימים הקרובים, ייתכן שאפילו היום. פניג'ל אמר: "אם ארקדי יקרא לי, אשמח לבוא לבית"ר, אך אבקש ממנו לא לעזוב את הקבוצה ולהמשיך להחזיק בה. אעזור לו בכל מה שיבקש. הוא חשוב לבית"ר".

בנוסף, פניג'ל צפוי להוריד את דמי השימוש בבית וגן שבעלותו מכ-7 מיליון שקלים בשנה, לכ-5 מיליון שקל. בבית"ר מבהירים כי פניג'ל לא מצטרף בעקבות חוסר שביעות רצון מתפקודו של איציק קורנפיין, שמאז פיטוריו של ארזי ממלא גם את תפקיד המנכ"ל וגם היו"ר. מסיבת העיתונאים שתיכנן גאידמק נדחתה עד להודעה חדשה וייתכן שתבוטל, כשההשלכות תלויות גם בפגישתו עם פניג'ל.

"הולכים על ניצחון"

בית"ר ערכה הבוקר (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מול מכבי נתניה מחר, כשעטר תירגל הרכב זהה לזה שניצח את בני יהודה בשבת. שמעון גרשון, שהחלים מהפציעה, לא יהיה בסגל על מנת לא לסכנו בפציעה חוזרת. "ניצחון על מוליכת הטבלה יראה לכולם שאנחנו לא מחוץ למאבק הזה", סיפר שחקן בבית"ר. "עם כל המצב עכשיו יש לנו את כל התירוצים בשביל להפסיד, אבל אם תעבור פה שחקן שחקן, אף אחד לא חושב על זה. אנחנו מגיעים לנתניה בשביל לחזור עם הנקודות בכיס".

בנוסף לסקאוטים של חטאפה וסראגוסה הספרדיות שיגיעו למשחק על מנת לעקוב אחרי איתי שכטר, אבירם ברוכיאן ודרק בואטנג, יעקבו גם נציגי אייאקס אחרי ברוכיאן.

הרכב משוער: טברקו קאלה, כריסטיאן אלווארז, דוד אמסלם, אריק בנאדו, יואב זיו, דריו פרננדז, דרק בואטנג, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, ברק יצחקי.

עדכון ראשון: 6:28
עדכון אחרון: 15:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully