וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגים של סראגוסה וחטאפה יגיעו לקופסה

דור בלך

15.11.2008 / 15:15

דרק בואטנג יעמוד תחת עינו הבוחנת של הסקאוט מחטאפה, בעוד סראגוסה תעקוב אחר שכטר וברוכיאן במשחק בין נתניה לבית"ר ירושלים

לאחר שהגרמנית תפסה לה מקום של כבוד ביציעי הכבוד של הקופסה, בשני דווקא השפה הספרדית תככב שם. נציגים של סראגוסה וחטאפה נחתו אתמול בישראל ויגיעו למשחק על מנת לעקוב אחרי איתי שכטר, אבירם ברוכיאן ודרק בואטנג.

המנהל הספורטיבי והסקאוט הראשי של חטאפה הגיעו על מנת לעקוב אחר בואטנג, שמחוזר גם ע"י דינמו בוקרשט הרומנית. בחטאפה טרם החליטו האם להגיש הצעה לרכוש את בואטנג כבר בחלון ההעברות הקרוב, או לחכות להציע לו בדצמבר חוזה לעונה הבאה, ולקבל את השחקן בחינם.

בזמן שהם יעקבו אחר הגנאי, שני סקאוטים מסראגוסה יעקבו אחר אבירם ברוכיאן ואיתי שכטר. במועדון ראו קלטות של השניים, ויגיעו למשחק בין מכבי נתניה ובית"ר על מנת לעקוב אחריהם. לברוכיאן סעיף יציאה לאירופה העומד על כמיליון יורו, בעוד לשכטר אין סעיף, אך בנתניה הציבו תג מחיר של כמיליון דולר.

ברוכיאן סיפר לאחרונה למקורביו כי יעדיף לסיים את העונה הנוכחית בבית"ר, ולצאת רק בקיץ לאירופה, אולם הצעה מפתה מהמועדון הספרדי, שמקווה לעלות חזרה לליגה הראשונה בסיום העונה, עשויה לשנות את תוכניותיו של הקשר. איתי שכטר היה מבוקש במספר מועדונים באירופה בפגרה, אך העובדה כי עדיין היה חייל, יחד עם פציעתו בכתף השאירה את החלוץ המוכשר בעיר היהלומים, לפחות עד ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully