וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה מעבר לסתם יוקרה

15.11.2008 / 13:48

דאלאס, עם טוני רומו, תתארח בוושינגטון, במשחק שעלול לחבל לה בתקוות הפלייאוף. שיקגו יוצאת לגרין ביי, סן דייגו בפיטסבורג

אף אחד מקוראי המדור לא באמת צריך הוכחה לכך שה-NFL היא הליגה המרתקת והמאתגרת ביותר בעולם, אבל גם בלי שביקשנו, בא לנו בלילה שבין חמישי לשישי משחק מהאגדות. יתרון גדול של הג'טס, קאמבק של הפטריוטס, טאצ'דאון פנומנלי של מאט קאסל לרנדי מוס ודרייב מהסרטים שהנהיג ברט פארב בדרך לניצחון של הסילונים. למי שפיספס - לחצו על הלינק שלמטה ותיהנו מהתקציר.

איך עבד עבורנו גלגל המזל בשבוע שעבר ובמשחק המוקדם של המחזור? לא מבריק בכלל, 8 מ-14 ו-84 מ-144 בסך הכל (58.3 אחוז). ועכשיו בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

METV:

20:00: ניו יורק ג'איינטס - בולטימור

23:15: פיטסבורג - סן דייגו

FOX:

20:00: גרין ביי - שיקגו

ESPN:

3:15, בין ראשון לשני: וושינגטון - דאלאס

3:30, בין שני לשלישי: בפאלו - קליבלנד

שידורי פוטבול מרוכזים ניתן לראות בכל יום ראשון בפאב "הברון", מוהליבר 4 ראשון לציון. במקום מסך פלזמה ומקרן המשדר שני משחקים במקביל, יחד עם מבצע "בירה ללא תחתית" עד סוף המשחק השני. למידע ובירורים - רן לטוביץ' (אחד החצאים של שיכוריהו ומסטוליהו) - 054-4953453.

חם בגזרת הצפון (שעה ראשית - 20:00)

גרין ביי (5:4) - שיקגו (4:5)

שתי הקבוצות יצאו מאוכזבות בשבוע שעבר, כשהדובים לא יכלו בבית לטנסי והפאקרס הפסידו בדקות הסיום למינסוטה. שיקגו תסמוך על מאט פורטה שיטחן יארדים על הקרקע, אבל תתקשה לעצור את ארון רוג'רס, שאחרי שבועיים קשים מול הטייטאנס והוייקינגס יתמודד עם הגנת מסירה המדורגת 30 בליגה. קייל אורטון עדיין פצוע בקרסולו ובסימן שאלה למשחק, כשאם לא יעלה, יפתח רקס גרוסמן במקומו כקוורטרבק של הברס.

התחזית: ניצחון לגרין ביי


אטלנטה (3:6) - דנבר (4:5)

אם יש משחק שמבטיח שוט-אאוט, זה המשחק. הפאלקונס גברו במשחק מפתח על ניו אורלינס בשבוע שעבר, וכעת הם פוגשים את ג'יי קאטלר והחבורה הרעננה מדנבר, שנחה עשרה ימים לאחר הניצחון בקליבלנד. לברונקוס נודע כי הסייפטי ג'ון לינץ' יודיע על פרישה כבאקניר וכברונקו, ויפגשו שחקן אחר שיפרוש עם ההילה שלהם - הבועט ג'ייסון אילאם, זוכה שני סופרבולים עם קריירה של 15 עונות בדנבר. כרגע הוא פצוע ובסימן שאלה, אבל לא נראה שיחמיץ את המשחק. לינץ' עבר קריירה מפוארת של 15 שנים, 11 מהן בטמפה ביי ו-4 בדנבר, במהלכן נבחר תשע פעמים לפרובול.

התחזית: ניצחון לדנבר


קרוליינה (2:7) - דטרויט (9:0)

הפנת'רס חזרו עם ניצחון לא משכנע לאוקלנד, כשהיכולת של ג'ייק דלהום, שנחטף ארבע פעמים, צריכה להדאיג את ג'ון פוקס. מצד שני, הם ניצחו וזה מה שחשוב, כי עכשיו הם מתמודדים עם מכשול קל למעבר. דאנטה קולפפר יפתח בליונס, ולאחר שהתרגל לקבוצה ולתרגיליה, יקווה רוד מארינלי לסנסציה בשארלוט שתמחה את איום ה-16:0 שעומד כרגע נגד קבוצתו.

התחזית: ניצחון לקרוליינה, עם הרבה זיעה


סינסינטי (8:1) - פילדלפיה (4:5)

מי שכבר לא צריכים לחשוש מעונה מושלמת מכיוון שלילי הם הבנגאלס, שלפני שבועיים ניצחו את ג'קסונוויל ונחו בשבוע שעבר. פילדלפיה רשמה הפסד ביתי קשה לג'איינטס, וכעת היא יודעת שתצטרך להילחם על הויילד קארד עד תום העונה. בריאן ווסטברוק הודה השבוע שאינו בכושר מלא, והבנגאלס ינסו לנצל זאת כדי לעצור את משחק הריצה של האיגלס. ריאן פיצפטריק ימשיך לפתוח כקוורטרבק של סינסינטי.

התחזית: ניצחון לפילדלפיה

עורבים על המדולנדס

ניו יורק ג'איינטס (1:8) - בולטימור (3:6)

אם מישהו הטיל ספק ברייבנס ובג'ו פלאקו, הרי שה-13:41 ביוסטון כבר המחיש שבולטימור יכולה להגיע רחוק השנה. הגנת הברזל של הרייבנס תפגוש הגנה לא פחות טובה, זו של הג'איינטס, שלא הגיעה לדונובן מקנאב בשבוע שעבר, אבל תעשה צרות לקו ההתקפה של האורחים. מה שבטוח הוא שמשעמם לא יהיה שם.

התחזית: ניצחון לג'איינטס


טמפה ביי (3:6) - מינסוטה (4:5)

אחרי שנחו בשבוע שעבר, הבאקנירס צפויים לעשות צרות לגאס פררוט, שלא מפסיק להיחטף במינסוטה. הרץ האחורי קארנל וויליאמס, שנעדר למעלה משנה, עשוי לקבל מספר נשיאות במשחק החזרה שלו. המשימה של טמפה ביי תהיה לעצור את אדריאן פיטרסון, ששפך 192 יארד על הקרקע מול גרין ביי בשבוע שעבר. ניצחון של הוייקינגס ושל גרין ביי יעמיד את מינסוטה בודדה בראש ה-NFC צפון.

התחזית: ניצחון לטמפה ביי


מיאמי (4:5) - אוקלנד (7:2)

אחרי שראתה את יריבותיה לבית מוצצות דם אחת לשניה בליל חמישי, מיאמי תפגוש את הריידרס המזוויעים למה שאמור להיות ניצחון קל. אנדרו וולטר צפוי להמשיך לפתוח באוקלנד בגלל פציעה של ג'מארקוס ראסל.

התחזית: ניצחון קל למיאמי


קנזס סיטי (8:1) - ניו אורלינס (5:4)

אם באטלנטה אנחנו מצפים למטווח, מה נגיד על המשחק ב"ארוהד", שבו יתמודדו טיילר ת'יגפן והצ'יפס נטולי משחק הריצה עם דרו בריס, המטווח הגדול ביותר בליגה? שתי הקבוצות חוו הפסדים כואבים בשבוע שעבר, כשהסיינטס, ללא רג'י בוש, חייבים לנצח כדי להישאר בתמונת ה-NFC דרום. לארי ג'ונסון צפוי לשוב ולהיות הרץ הפותח של קנזס סיטי כשיחזור לאחר השעיה. בריס, אגב, בקצב עקיפה לשיא ה-5,084 יארדים במסירה של דן מרינו מ-1984.

התחזית: ניצחון לקנזס סיטי


אינדיאנפוליס (4:5) - יוסטון (6:3)

שבועיים קשים עברו על הקולטס, ואחרי הניצחונות על ניו אינגלנד ובפיטסבורג, אפשר לומר שהם חזרו למסלול. אם רק מרווין הריסון יחזור לתפוס כדורים כפי שידע לעשות בקריירה המפוארת שלו, אינדי צפויה להיות חזק במירוץ הויילד קארד עד תום העונה. סייג' רוזנפלס שוב יעלה כקוורטרבק של יוסטון, לאחר שבמפגש הקודם עם הקולטס הפסיד את המשחק במו ידיו. היתרון של אינדי בין השתיים מפחיד - 12 ניצחונות ב-13 מפגשים.

התחזית: למה שזה יהיה שונה, בעצם? ניצחון לקולטס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אולי ג'קסונוויל תעשה את זה? (שעה ראשית: 23:05-23:15)

פיטסבורג (3:6) - סן דייגו (5:4)

הסטילרס הפסידו את שני משחקי הבית האחרונים שלהם, לג'איינטס ולקולטס, כשהצרה שלהם היא שבן רות'לסברגר עשה יותר מדי שטויות ומסר לידי היריב ברגעים מכריעים. הפעם יקבל ביג בן עזרה על הקרקע, כשווילי פארקר צפוי לחזור לעניינים בעקבות פציעת כתף. הצ'ארג'רס נחלצו בעור שיניהם מהפסד ביתי לקנזס סיטי ועדיין משחקים לא טוב. בכל מקרה, METV עשו עבורנו את הבחירה הנכונה גם בשידור המאוחר.

התחזית: ניצחון לפיטסבורג


סן פרנסיסקו (7:2) - סט. לואיס (7:2)

משחק איום ונורא, שכל מילה שנרחיב עליו מיותרת. שון היל ימשיך לפתוח בשורות הניינרס, הראמס ישחקו שוב בלי סטיבן ג'קסון הפצוע. פרנק גור, עם שישה טאצ'דאונים בחמשת המפגשים האחרונים עם הראמס, יקווה לעוד משחק גדול מולם.

התחזית: ניצחון לראמס


סיאטל (7:2) - אריזונה (3:6)

בעונה רוויית פציעות, לסיהוקס עדיין יש סיכוי תאורטי לזכות בראשות ה-NFC מערב, כשהפסד לקרדינלס יסגור סופית את הגולל על האפשרות הזו. מאט האסלבק והתופס דיון בראנץ' חוזרים להרכב סיאטל, שההגנה האחורית שלה תצטרך לעמול קשה מול קורט וורנר ואנקואן בולדין, ששילבו ביניהם לפחות טאצ'דאון אחד בכל משחק מששת האחרונים.

התחזית: ניצחון לאריזונה


ג'קסונוויל (5:4) - טנסי (0:9)

יותר מחצי עונה עברה, וזה הזמן להתחיל לספור לאחור ולבדוק האם הטייטאנס יכולים לעבור עונה רגילה שלמה ללא הפסד. המשימה הפעם תהיה בידי דייויד גרארד והג'אגוארס, שהפסידו לטנסי בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים. כריס ג'ונסון, ששותק בשיקגו, ינסה לנתר מעל הגנת היגוארים, שמאפשרת 121 יארדים בריצה למשחק.

התחזית: זה ההפסד הראשון של טנסי. ניצחון לג'אגוארס

הגיע הזמן, רומו

וושינגטון (3:6) - דאלאס (4:5) - 3:15, בין ראשון לשני

שלושה משחקים בלי טוני רומו נראו כנצח לקאובויס, שהפסידו בצורה מחפירה לסט. לואיס ולג'איינטס וניצחו בקושי את טמפה ביי בבית. רומו חוזר למאבק שאם יפסיד בו, עלולים הקאובויס להתחיל לחשוב כבר על העונה הבאה, בהתחשב בכך שמדובר בבית החזק ביותר בליגה. הקאובויס יתרכזו בניסיונות עצירה של סנטנה מוס, שהתעלל בהם במפגשים האחרונים. מהצד השני, טרל אואנס רשם טאצ'דאון בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים שלו מול הרדסקינס. וושינגטון, להזכיר, ניצחה בדאלאס מוקדם יותר העונה.

התחזית: וושינגטון תנצח גם את המשחק הזה. רדסקינס


בפאלו (4:5) - קליבלנד (6:3) - 3:30, בין שני לשלישי

לפני פחות מחודש נחשבו הבילס ללהיט של הליגה, וכעת הם צריכים לעצור את בריידי קווין כדי להימנע מהפסד רביעי ברציפות. ההתקפה של בפאלו לא דופקת, וזה הזמן שטרנט אדוארדס ומרשואן לינץ' יתעוררו. בקליבלנד יערוך קווין הופעה נוספת כפותח, לאחר בכורה מוצלחת מול דנבר. קלן ווינסלו יקווה לשחזר את ההופעה המצויינת מול הברונקוס.

התחזית: ניצחון לבפאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully