וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיתון? היאנקיז לא שמעו על זה

15.11.2008 / 11:58

ניו יורק הציעה לסי.סי. סבאת'יה את החוזה היקר ביותר למגיש בהיסטוריה של הבייסבול, והגישה הצעות גם לדרק לואו ולאיי. ג'יי בארנט

כשכוויית אי ההעפלה לפלייאוף עדיין בוערת, ניו יורק יאנקיז לא מבזבזים זמן. עם פתיחת שוק השחקנים החופשיים, הפסים הגישו שלוש הצעות שנועדו לשדרג את הרוטציה שלהם בצורה משמעותית. הדג השמן, תרתי משמע, של השוק הוא סי.סי. סבאת'יה, זוכה הסיי יאנג של 2007, שלו הגישה ניו יורק הצעה של 140 מיליון דולר לשש שנים. אם יחתום סבאת'יה על החוזה, הוא יהפוך למגיש היקר ביותר בהיסטוריה, כשהוא עוקף את ה-137.5 מיליון של יוהאן סנטנה מאשתקד.

בנוסף, אישר בעלי היאנקיז האנק סטיינברנר, כי הוא מעוניין בשני פיצ'רים חמים נוספים. "כן, אנחנו במירוץ גם אחרי דרק לואו ואיי ג'יי בארנט". סטיינברנר ציין כי הוא מרגיש שהפעם היאנקיז יצליחו לצאת עם שלל טוב. "ניו יורק ראויה לאלופה, וזו המשימה שלנו עכשיו", אמר ה-GM בריאן קשמן.

לוס אנג'לס דודג'רס משכה את ההצעה שהגישה למני רמירז. למרות דיווחים ראשוניים על 55 מיליון דולר לשנתיים, ההצעה עמדה על 45 מיליון, ומאחר שמני עדיין מרחרח את השוק, הדודג'רס החליטו שלא לאפשר לו לעשות זאת עם האופציה שלהם. "אנחנו עדיין מעוניינים", אמר ה-GM נד קולטי, "אבל מני וסוכנו לא יכולים להרגיש שההצעה תמיד תקפה ועומדת בשבילם".

למרות שנראה היה שג'ייק פיבי מתקרב לאטלנטה, הברייבס הודיעו כי הם יורדים ממנו. לאחר מרדף של שישה שבועות, החליט ה-GM פרנק רן לנטוש את העסקה, לאחר שלא קיבל אינדיקציה כי היא קרובה לסגירה. אטלנטה נמצאת כעת גם היא במירוץ אחרי לואו ובארנט.

ה-MLB הודיעה כי אם יוחזרו משחקי הבייסבול לאולימפיאדת 2016, היא תשלח אל המשחקים את כוכביה הגדולים. ההצבעה על ביטול הענף במשחקים האולימפיים התקבלה ב-2005, וב-2012 לא ייערכו תחרויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully