וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ובני יהודה סיימו ב-0:0

15.11.2008 / 20:23

גיא לוזון הגיע לדרבי המשפחתי באורווה והצליח לחלץ נקודה מול הקבוצה של דודיו. לוזון: "שמח שהיינו רעים יותר, אנחנו צריכים נקודות"

כל פעם שיפגוש גיא לוזון את מכבי פתח תקוה מהעבר השני של המתרס תהיה שם פיקנטריה. המאמן ממשפחת לוזון יהיה מזוהה לעד עם הקבוצה ממלאבס. הערב (שבת) פגש לוזון עם קבוצתו, בני יהודה, את החבורה של גיא עזורי במחזור העשירי של ליגת העל, שתי הקבוצות סיימו בתיקו 0:0 והתחלקו בנקודות.

הקבוצה של גיא עזורי פתחה טוב מאוד את העונה, אבל כדי להישאר דבוקה לצמרת היא חייבת לנצח משחקים, על אחת כמה וכמה נגד קבוצות תחתית, קל וחומר באורווה. המלאבסים מסיימים משחק שני בתיקו, לאחר שבמחזור הקודם עשו זאת עם הפועל תל אביב. בשלושת משחקיה האחרונים השיגה מכבי פתח תקוה רק שתי נקודות.

הזהובים מהשכונה וגיא לוזון יכולים להיות מרוצים מנקודה באורווה. אחרי התבוסה בשבוע שעבר לדאבליסטית בית"ר ירושלים (3:0) וכשהיא במקום האחרון של הליגה כל נקודה טובה מבחינתה, לפחות בשלב הזה. במחזור הבא מצפה לבני יהודה קרב תחתית קריטי ביותר מול בני סכנין בבלומפילד. זה יהיה הזמן מצוין בשבילה להשיג ניצחון שני בליגה.

בסיום המשחק אמר מאמן בני יהודה גיא לוזון: "אין ספק ששיחקנו משחקים הרבה יותר טובים, אבל אנחנו צריכים להיות פחות יפי נפש ולהוציא את הנקודות. אני שמח שהיום היינו קצת יותר רעים. אנחנו צריכים נקודות".

מהלך המשחק

דקה 18 - אלירן עטר קיבל כדור עומק ברחבה, ומזווית אלכסונית, כחמישה מטרים מהשער, בעט חזק לפינה הקרובה, אוהד כהן הדף טוב לקרן.

דקה 29 - סטבאנוביץ' קיבל כדור כ-30 מטרים מהשער, התקדם ובעט חזק אבל רק לרשת החיצונית. השופט הורה על קרן, אותו הגביה עאמר. דמבלה נגח ואברבנל הציל מהקו.

דקה 40 - כדור קרן לבני יהודה מצד שמאל, דין מורי נגח בעוצמה, אבל אוהד כהן סיפק הצלה מרהיבה.

דקה 52 - מגמאדוב קיבל כדור במרכז המגרש התקדם ומסר לסולי צמח, שבעט חזק מחוץ לרחבה, איינגובה הדף.

דקה 56 - עמאר הגביה מצד ימין, גראנצ'רוב נגח, אבל שוב היה זה איינגובה שירד וקלט בבטחה.

דקה 68 - כדור תועה הגיע לבסטיאניני שבעט חזק, איינוגבה הדף, דני פרדה בעט את הריבאונד מ-16 מטרים לשחקים.

דקה 86 - בלדוט הכניס כדור לניסים, שכ-15 מטרים מהשער בזווית אלכסונית בעט לפינה הקרובה, כהן הדף לקרן.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, אסמעיל עאמר, מורד מגמאדוב, בובאן גרנצ'ארוב, נאור פסר, סולי צמח, סירמאנה דמבלה, דליבור סטבאנוביץ', עומר בוקסנבוים (פבלו בסטיאניני, 62), עומר דמארי (דני פרדה, 62), ליאור אסולין.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובאצ'ביץ', מהראן ראדי, אסי בלדוט, פדרו גלבאן (תמיר כחלון, 46), אלירן עטר (שי ניסים, 77), תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully