וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דיין: "עם חיזוק נכון בינואר נוכל לקחת אליפות"

דור בלך

14.11.2008 / 15:13

מגן המוליכה, מכבי נתניה, ענה לשאלות בפורום האוהדים. "אני לא רואה את עצמי עוזב לקבוצה אחרת בארץ. חושב לצאת לשחק בחו"ל"

מכבי נתניה ממשיכה בהכנות למשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני, כשהבוקר (שישי) ערכה אימון שארך מעל לשעתיים וחצי בו עבד מתיאוס על שיפור הצטרפות שחקני ההגנה להתקפה, ולהפך. דדי בן דיין התארח בפורום אוהדי מכבי נתניה וענה לשאלות האוהדים.

"כל עוד דניאל יאמר במועדון, אני רואה את עצמי ממשיך בו", סיפר המגן, אך בהמשך כתב כי הוא "חושב שאפשר לספור על יד אחת את השחקנים שנשארו באותן קבוצות, כי היום הכסף מדבר וזה לא יעזור לאף אחד. כרגע אני לא רואה את עצמי עוזב לקבוצה אחרת בארץ, אני בן 30, עדיין צעיר, וחושב לצאת לשחק בחו"ל".

בן דיין התייחס גם לשמועות לגבי רצונו לחזור למכבי תל אביב בסוף השנה שעברה. "מבחינתי היה ברור שלא אעבור למכבי תל אביב בפגרה, כל הפרסומים היו מכיוונם כי הם רצו אותי".

"זה לא תקין שלקבוצה שמובילה את ליגת העל לא יהיה מתקן אימונים ראוי", הלין בן דיין. "אך ברגע שהאיצטדיון החדש יהיה מוכן, יהיה לנו מתקן אימונים ברמה הגבוהה ביותר". מגן הנבחרת התייחס גם למיעוט הקהל בנתניה ואמר כי הוא "מקווה שהקהל הטוב של נתניה יתמוך בקהל היותר פאסיבי של נתניה, ידרבן אותו ויביא אותו למגרש". לקראת סיום לא שכח להצהיר: "עם חיזוק נכון בינואר נוכל לקחת אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully