וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר ר"ג - הפועל פ"ת: מי מפחד מאבוחצירא?

דודו דהאן הזהיר את שחקניו ממלך שערי ליגת העל. ריקן יפתח בקישור, נגר כמגן. גם מחפוד חושש ואמר לשחקנים: "הכח קבוצה מסוכנת"

הפועל פתח תקוה ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת משחק החוץ מול הכח עמידר רמת גן (שבת, 18:30), כשלאימונים הצטרף נבחן חדש – המגן היהודי מרוסיה, בוריס מאירוביץ'. הבעיה, לדברי גורמים בקבוצה, היא העובדה שמאירוביץ', שהגיע על תקן נבחן לתפקיד המגן השמאלי, בעט באימון ברגל ימין. "לא בטוח שכדאי לבנות עליו", סיפרו בקבוצה. "נמשיך לבחון אותו ואז נקבל החלטה".

המאמן אלי מחפוד שוחח עם השחקנים ואמר להם כי הכח היא קבוצה מסוכנת ויש להיזהר ממנה, במיוחד לאור הניצחון שהשיגה במחזור הקודם על עירוני קריית שמונה. הצוות הרפואי של המועדון שוקל לאשר לעמנואל אוסיי בנאיני, שסובל משבר בארובת העין, להיכלל בסגל. מחר תתקבל ההחלטה הסופית. מחפוד והמנהל המקצועי זאב זלצר מצאו גם פתרון לעמדת הקשר ההתקפי, משום שג'וניור ויסה מורחק. אבי ריקן מפגין יכולת לא רעה כקשר התקפי, ולכן הוא יוסט לעמדה התקפית יותר ושוקי נגר יפתח כמגן. יוסי רוזן, שייעדר חודש בעקבות קרע בשריר המפשעה, יחזיק אצבעות למחליפו, שגיב כהן.

זלצר אמר היום לקראת המשחק: "אנחנו יודעים לקראת מה אנחנו הולכים. הכח קבוצה אגרסיבית עם המון התלהבות שקיבלה בטחון בניצחון בקריית שמונה. יהיה משחק קשה אבל אנחנו הוכחנו העונה שאנחנו לא נבהלים במשחקי חוץ". החלוץ שמעון אבוחצירא, שחוזר מהרחקה, ינסה למצוא את הרשת שבפעם התשיעית העונה.

הרכב משוער, הפועל פ"ת: שביט אלימלך; אורי אוזן, גל כהן, סטיבן אופיי, שוקי נגר; קוני ג'קאריג'ה, אייל שן, אבי ריקן, שגיב כהן (מארק גורמן); שמעון אבוחצירא, פטי נימבה.

טוקורה בחוץ, ג'אמה בפנים

סוף סוף מגיעה הכח עמידר רמת גן למפגש ליגה לאחר ניצחון, ולרשותו של דודו דהאן עומד סגל כמעט מלא, שרק גל לוי המוצהב יעדר. דהאן צפוי להמשיך לתת קרדיט לשחקנים שניצחו את קרית שמונה, פרט למייקל טוקורה שיאבד את מקומו בהרכב לטובת בני חדד, שחזר מפציעה. גם ג'אמה קאן עשוי לפתוח, על חשבונו של גל לוי. המנג'ר ביקש משחקניו להקדיש תשומת לב מיוחדת לשמעון אבוחצירא, המצוי בכושר הבקעה נפלא.

הרכב משוער: ניל אברבנל, חיים פונטרומלי, אביב חדד, איתן טיבי, בני חדד, קאן ג'אמה, עידן וייצמן, דידי אונגר, איב ג'ידה, ברק בדש, קרלוס סבליוס.

עדכון ראשון: 14/11 13:00
עדכון אחרון: 14/11 17:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully