וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - קריית שמונה: "צריך לנצח ולהחזיק אצבעות לבית"ר"

11.11.2008 / 17:34

במכבי חיפה מקווים לחזור לפסגה מול קרית שמונה הפצועה (ש, 19:00, ספורט 2), בעזרת האלופה. קינן חוזר מהרחקה, אדרי וכיאל בהרכב

במכבי חיפה מקווים להתגבר בשבת (19:00), במשחק הביתי מול קרית שמונה, על ההפסד הראשון העונה למכבי נתניה. המאמן אלישע לוי הסביר לשחקניו, במהלך האימון המסכם, מהן הטעויות העיקריות שעשו במשחק האחרון. לפי שחקנים בקבוצה, נראה היה שלוי העביר בעדינות מסר לבירם כיאל כשאמר לשחקנים: "שחקני מרכז השדה לא עשו מספיק לחץ על שחקני היריבה". כך או כך, כיאל יפתח בהרכב חיפה.

למרות ההפסד, אלישע לוי לא מתכנן לערוך שינויים בהרכב. אמיר אדרי, שקיבל גב מהצוות המקצועי ימשיך לעמוד בין הקורות. דקל קינן יחזור מהרחקה אותה ריצה בגביע הטוטו. שחקנים בחיפה אמרו היום: "צריך להתרכז בעצמנו - לנצח ולהחזיק אצבעות בתקווה שבית"ר ירושלים לא תפסיד בנתניה". על הספסל, שלומי ארבייטמן ימשיך לחכות להזדמנות מלוי ולשער שיחזיר אותו למסלול. השחקן שרצה לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות האחרון ממשיך להאמין ביכולתו לחזור לתמונת ההרכב.

הרכב משוער, מכבי חיפה: אמיר אדרי; אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, גוסטבו בוקולי; יניב קטן, ת'מבינקוסי פנטאני.

כאב הראש של מישל דיין

מישל דיין מגיע למפגש מול מכבי חיפה לאחר הפסד מביך להכח עמידר רמת גן ועם רשימת פצועים מרשימה. אל ברק בכר, ירו בלו בני בן זקן וגיא צרפתי, הצטרף גם הקשר יעוזה אבו בקרי שסובל ממתיחה. דיין מתלבט האם לפתוח עם שלושה קשרים אחוריים, אז סאלח חאסרמה ינטוש את עמדת הבלם ויעבור לקישור, כשאת מקומו ימלא יוסי ביטון, או להמר על מערך התקפי יותר ולתת את חולצת ההרכב לעומר פרץ. פרט ליעוזה אבו בקרי לא צפויים שינויים מההרכב שהפסיד להכח, אלא אם גיא צרפתי יחלים ויוכל לפתוח. במהלך האימון המסכם של קרית שמונה ביום שישי, התאמן עדן בן בסט לבדו, אך הוא אמור לפתוח.

מישל דיין הזהיר את שחקניו מההתקפות המתפרצות הקטלניות של חיפה, וביקש לשים לב בעיקר לליאור רפאלוב ויניב קטן. "כשרפאלוב נכנס לאמצע הוא מסוכן, חייבים לעצור אותו עוד לפני", הסביר להם. "על יניב קטן חייבים לשמור מקרוב. אסור לתת לו מרחב".

הרכב משוער: דני עמוס, יניב לביא, סאלח חאסרמה, רן קוז'וק, עמיר נוסבאום, עבאס סואן, יובל שבתאי, עומר פרץ (יוסי ביטון), חייר סספדאס, עדן בן בסט ויובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully