וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל תל אביב: לא יוצאים לטיול

קרן שמש

13.11.2008 / 17:34

אלי גוטמן לא מקל ראש ביריבה, שהובסה 7:2 בבלומפילד בגביע הטוטו. טופוזאקוב צפוי להחליף את קנדה. בכורה מחודשת ללחמן על הקווים

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) אימון מסכם לקראת המפגש מול בני סכנין בשבת (דוחא, 17:15, שידור חי בספורט 1). האדומים ייפגשו את סכנין בפעם השנייה בתוך שבוע לאחר הניצחון ביום שלישי 2:7 במסגרת משחקי גביע הטוטו. לפני היציאה לאימון, ערך המאמן, אלי גוטמן, אסיפה טקטית לשחקניו ואמר:" אתם טועים בגדול אם אתם חושבים שאתם באים לטיול של אחרי צהרים בסכנין". גוטמן ביקש להגיע משחק למשחק בשיא רצינות ויכולת.

עמרי קנדה, שנטש אמש את האימון לאחר שחש כאבים ברגלו, ערך הבוקר אימון מלא אך תורגל בהרכב השני, כשאת מקומו בעמדת המגן הימני תפס אלין טופוזאקוב. שי אבוטבול יישאר מחוץ להרכב, וואליד באדיר, דמיטאר טלקייסקי, אביחי ידין וביברס נאתכו ימשיכו לקבל את הקרדיט. ערן זהבי צפוי לפתוח גם הוא כאשר סמואל יבואה יתפקד בחוד. גוטמן העיר הערות לשחקניו לאורך כל חלקי האימון, הוא חזר וביקש מהשחקנים לחזור לעמדות ולהישמע להוראות הטקטיות. בשלב מסוים עוזר מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס, הצטרף להערותיו של גוטמן וניסה להסביר לשחקנים את חשיבות המשמעת הטקטית במשחק.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, אלין טופוזאקוב, דאגלס דה סילבה, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אביחי ידין, ביברס נאתכו, דמיטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, ערן זהבי, סמואל יבואה

לחמן לא יבצע שינויים בהרכב

גם בני סכנין ערכה הבוקר (שישי) את האימון מסכם לקראת המפגש. אייל לחמן, מאמנה הטרי של הקבוצה, יערוך מחר הופעת בכורה על הקווים. לחמן הצטרף לקבוצה הממוקמת במקום האחרון בטבלה לאחר פיטוריו של פרדי דוד. השוער, מאיר כהן, יחזור לעמוד בין הקורות במשחק מול האדומים לאחר שבמשחק הקודם ריצה עונש הרחקה.

לחמן אסף את השחקנים לשיחת מוטיבציה ומיד אחריה העביר דגשים טקטים שכללו צפייה במשחקי האחרונים של הפועל ת"א. למרות רענון עמדת המאמן, לחמן לא צפוי לערוך שינויים בהרכב שפתח במשחק האחרון.יו"ר הקבוצה בעבר וראש עיריית סכנין הטרי מאזן גנאים היה אמור להגיע לאימון הקבוצה, ולאחל לשחקנים ולמאמן הצלחה בדרך החדשה, אך בסופו של דבר לא הגיע לאימון.

החלוץ הליטאי, רוברטאס פושקאוס, שעזב אמש ללא קבלת אישור את הארץ, טרם יצר קשר עם הקבוצה. אמש התייחס יו"ר סכנין חסן אבו סאלח למקרה ואמר כי במידה והשחקן יחזור הוא צפוי לספוג קנס כספי.

הרכב משוער: מאיר כהן, איתן עזריה, פטי יאיא, טל חן, בסאם גנאים, מזואה אנסומבו, חמד גנאים, יחיאל צגאי, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, אובודו אוקוצ'ה

עדכון ראשון: 14/11 13:06
עדכון אחרון: 14/11 16:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully