וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמו בוקרשט תנסה לצרף את בואטנג בינואר

דור בלך

14.11.2008 / 12:05

הקבוצה הרומנית מעוניינת בקשר, ורוצה להביאו בחלון ההעברות. הבעלים, ארקדי גאידמק, צפוי לדחות את מסיבת העיתונאים שלו

דינמו בוקרשט הרומנית נמצאת בעקבות דרק בואטנג. מאמן הקבוצה, מירצ'ה רדניק, שעוקב אחרי הקשר כבר שלוש שנים שמע על כך שבית"ר מעוניינת למכור את השחקן וינסה לצרפו כבר בינואר. הקבוצה הרומנית צפויה לפנות רשמית לבית"ר בימים הקרובים. במועדון הרומני יודעים על ההתעניינות של חטאפה וקבוצות נוספות ומעדיפים לשלם עליו ולהעבירו בינואר, מאשר להיאבק עם קבוצות אחרות בקיץ.

בבית"ר ירושלים מקווים מאוד כי חטאפה, שעוקבת אחרי דרק בואטנג ותשלח נציג לראותו במשחק מול נתניה, תרכוש אותו כבר בינואר ולא תמתין לסיום העונה, אז יהפוך לשחקן חופשי. בדאבליסטית מאמינים כי התזמון בו הגיעו הסקאוטים, כחודש וחצי לפני פתיחת חלון ההעברות, מצביע על העובדה כי הם מעוניינים לדעת מה כושרו הנוכחי של השחקן ולרכוש אותו כבר בתקופה הקרובה.

בבית"ר ירושלים מעריכים כי ארקדי גאידמק לא יכנס מסיבת עיתונאים עד לאחר המשחק מול מכבי נתניה ביום שני, ומנסים להתעלם מהמצב ולהתכונן למשחק מול מוליכת הטבלה בקופסה.

"בשלב ראשון הוא רצה לכנס מסיבת עיתונאים כמה שיותר מהר ולהודיע על עתידו בישראל", סיפר גורם המקורב לגאידמק. "כרגע הוא החליט לנשום ולספור עד עשר לפני שהוא יוצא בהצהרות כדי לא לעשות מהלך פזיז, אך גם חוסר הפזיזות הזה מעלה את החשש שהצעד הבא עשוי להיות קריטי".

"אנחנו מנסים להתרכז רק במשחק, אבל זה בלתי אפשרי", סיפר שחקן בקבוצה. "זה האיש שמשלם את המשכורת של כולם במועדון, ואווירת אי הוודאות ששוררת במועדון משפיעה על כולם. אני בטוח שגם אם היינו עובדים במפעל זה היה משפיע על התפוקה שלנו. זה שאנחנו כדורגלנים לא הופך אותנו למשהו מעבר לבני אדם".

שמעון גרשון, שחזר לאימוני הקבוצה אתמול, לא יהיה כשיר למשחק מול נתניה. הבלם אמנם ערך הבוקר (שישי) אימון מלא, אך עדיין סובל מכאבים ובצוות הרפואי מעדיפים לתת לו מנוחה על מנת שיתאושש באופן מלא. ברק יצחקי לעומת זאת, יהיה כשיר. החלוץ, שמתח את המפשעה בתחלית השבוע, צפוי לפתוח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully