וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון: "זה נראה כאילו זו הפעם הראשונה שאנחנו משחקים יחד"

14.11.2008 / 8:02

מכבי ת"א נחתה אחרי התבוסה בפיראוס, מרכוס בראון היה מאוכזב במיוחד מהתצוגה של הצהובים. בירנבוים: "הייתה בעיה עם הובלת הכדור"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב נחתה הלילה (בין חמישי לשישי) בנתב"ג אחרי התבוסה 84:65 בפיראוס לאולימפיאקוס. הצהובים נאלצו לשחק ללא קרלוס ארויו שסבל מכאבים בגבו, ופרט לדקות ספורות, בעיקר בפתיחת המשחק, נראו חסרי כיוון ללא הרכז שלהם, איבדו כדורים רבים ואיפשרו ליוונים לנצח בקלות.

אפי בירנבוים התייחס לחסרונו של ארויו והשפעתו: "איבדנו הרבה מאוד כדורים, הייתה בעיה עם הובלת כדור שפגעה בנו לאורך המשחק, וזה השפיע מאוד. בדיוק במגרש שהיינו צריכים מובילי כדור כי ידענו שהולך להיות לחץ, זה מאוד פגע בנו".

מרכוס בראון נשמע מודאג ממצב הקבוצה ואמר: "שיחקנו בלי אנרגיה ועם טעויות, לא עזרנו לעצמנו לנצח. שיחקנו טוב לפרקים אבל איבודי הכדור האלה... זה נראה כאילו זו הפעם הראשונה שאנחנו משחקים ביחד, פשוט לא הסתדרנו עם הלחץ שלהם והם בעטו לנו בתחת".

עומרי כספי, שהצטיין עם 16 נקודות, אמר: "הרגשה לא טובה, הפסדנו. אני לא חושב שהפער בין הקבוצות הוא 20 הפרש, אבל הם קבוצה מאוד טובה מאוד מוכשרת עם הרבה כוכבים. אני לא חושב שביום טוב שלנו אנחנו מפסידים להם, נקווה שביד אליהו נראה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully