וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלר אינסטינקט

14.11.2008 / 6:20

הפטריוטס כבר מחקו פיגור 24:6 וכפו הארכה, אבל ברט פארב ודסטין קלר הצעידו את הג'טס לניצחון גדול 31:34 ולראשות ה-AFC מזרח

ניו אינגלנד (4:6) - ניו יורק ג'טס (3:7) 34:31

בימיו הגדולים עבר ברט פארב לא מעט קאמבקים מפיגורים גדולים. הלילה (בין חמישי לשישי) הוא ראה אחד כזה מתבצע מול עיניו, אבל הניסיון שלו הכריע בסופו של דבר את הכף, והג'טס התבססו בראש בית ה-AFC מזרח. ניו אינגלנד עברה סדרה של ארבעה משחקי בית בחמישה שבועות וקיוותה לסגור אותם על מאזן מושלם, אלא שלפארב ולדסטין קלר היו תוכניות קצת אחרות. במצב של 31:31, דאון שלישי ו-15 יארד עמוק בחלק המגרש שלהם בתחילת ההארכה, פארב מסר כדור גדול לקלר, השלים עוד מסירה לכיוונו והוביל את הסילונים לטווח של שער שדה, אותו בעט ג'יי פילי פנימה וניצח את המשחק.

פארב (26 מ-33 ל-258 יארד ושני טאצ'דאונים) הכתיב את הקצב במחצית הראשונה, והג'טס עלו ליתרון מבטיח 6:24, שהושג בזכות טאצ'דאונים של לאון וושינגטון, אחד ממסירה של פארב והשני מהחזרת בעיטת הרחקה לאנדזון, וגם ממסירה נוספת של מספר 4 לג'ריקו קוצ'רי. אז החלה ההצגה של מאט קאסל והפטריוטס. ניו אינגלנד אולי הפסידה במשחק הזה, אבל הרוויחה את קאסל, שמגלה שיפור עקבי בחודש האחרון והוכיח סופית במשחק הזה שהוא קוורטרבק מחליף לגיטימי. 20 שניות להפסקה הוא מסר לג'אבאר גפני שצימק ל-24:13, ושתי שניות לסיום הרבע השלישי החזיר את ניו אינגלנד למשחק עם טאצ'דאון לבן ווטסון והמרה מוצלחת לגפני - 24:21. הקאמבק הושלם בשער שדה של סטיבן גוסטקובסקי, שקבע 24:24.

הג'טס הובילו דרייב יפהפה ומנוהל היטב על ידי פארב, שגילח יותר משבע דקות מהשעון ובסופו נכנס תומאס ג'ונס לאנדזון - 24:31, ואז זרח שוב קאסל, שבתוך 1:03 דקות הוליך את הפטריוטס ל-62 יארד ולטאצ'דאון של רנדי מוס, שמשום מה כוסה רק על ידי שחקן אחד - 31:31 והארכה. לקאסל היה משחק קריירה של 400 יארד ב-30 מ-51 ושלושה טאצ'דאונים.

הפאטס מנעו מפארב למסור היטב והפילו אותו בתחילת ההארכה, ואז הגיע ה-מהלך של המשחק. בדאון שלישי ו-15 מסר פארב לדסטין קלר, שעם הרבה קור רוח הזיז את השרשראות עם תפיסה ל-16 יארד. פארב המשיך להנהיג דרייב מושלם, שהסתיים על קו ה-17 יארד של ניו אינגלנד, משם בעט ג'יי פילי את כדור הניצחון.

תומאס ג'ונס סיים עם 104 יארד וטאצ'דאון על הקרקע בג'טס, וושינגטון, כאמור, עם שני טאצ'ים וקוצ'רי עם טאצ'דאון ו-87 יארד. 108 יארד בשבע תפיסות לווס וולקר המצוין בפטריוטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully