וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: הדורבן שפגע בקנדה

קרן שמש

13.11.2008 / 17:18

מגן האדומים עמרי קנדה סובל מדורבן ברגלו ובספק לסכנין, טופוזאקוב תורגל באימון במקומו. הכרטיסים ליציעים האדומים בדרבי כמעט ואזלו

הפועל תל אביב ערכה הערב (חמישי) אימון לקראת המפגש מול בני סכנין באצטדיון דוחא ביום שבת (17:15, שידור ישיר בספורט1). המגן עמרי קנדה נטש את האימון בתחילתו של התרגול הטקטי, לאחר שחש בכאבים. קנדה זכה למנוחה בימים האחרונים לאחר שאובחן כסובל מדורבן ברגל. לפני שפרש תורגל השחקן בהרכב הראשון, אך עדיין לא ברור האם יהיה כשיר למשחק הקרוב.

בתחילת האימון תורגל אלין טופוזאקוב מחוץ להרכב הראשון, אולם לאחר פציעתו של קנדה נקרא הבלם הבולגרי להחליפו על ידי אלי גוטמן. זו תקופה שהמאמן מציב את טופוזאקוב על הספסל ונותן את הקרדיט במרכז ההגנה לוואליד באדיר. על פי האימון נראה כי דמיטר טלקיסקי צפוי לשמור על מקומו בהרכב. פביאן פרסיה, שחקן יהודי ארגנטינאי, נבחן היום בקבוצה וערך אימון עם השחקנים.

למרות שמשחקה הבא של הקבוצה הוא מול סכנין, ראשם של האוהדים האדומים נמצא עמוק בדרבי התל אביבי (24 לנובמבר). ממשרד הכרטיסים "לאן" נמסר הערב שהכרטיסים לשער 7 אזלו וכי נותרו כ-1,000 כרטיסים בלבד לשערים 2 ו-13. בהפועל תל אביב החליטו לערוך מבצע שיווקי והם מציעים לאוהדים שרכשו מנוי בתחילת העונה לקנות 'מיני מנוי'. לרוכשי המנוי החדש מובטח כרטיס מתנה לדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully