וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלנים שמביאים כבוד באירופה

דור בלך

13.11.2008 / 13:16

עירוני ראשון לציון בכדורגל באולמות תתייצב למשחקה הראשון בפיינל 16 של ליגת האלופות נגד בנפיקה ליסבון. בשבת מחכים כוכבי ברזיל

לאחר שבית"ר שוב כשלה בהעפלה לליגת האלופות, הפועל ת"א לא הגיע לשלב הבתים באופ"א ומכבי ת"א עושה בושות ביורוליג, עירוני ראשון לציון בכדורגל באולמות עושה חיל ותתייצב הערב (חמישי) בפורטוגל למשחקה הראשון בפיינל 16 של ליגת האלופות באולמות נגד אלופת פורטוגל בנפיקה ליסבון.

"אנחנו לא חוששים", סיפר גילי לנדאו, שמאמן את הקבוצה. "צפויים לנו חיים קשים ו-40 דקות של הגנה בעיקר". לפני כחודש טסה הקבוצה לטורניר המוקדם בצ'כיה, שם סיימה במקום השני שהקנה לה את הכרטיס לשלב הבא. "זה סיפור שונה לגמרי מהטורניר בצ'כיה, אבל גם הסגל שלנו השתפר", מסביר לנדאו שעיבה את הסגל עם שחקני נבחרת ישראל, יניב דוד, ששיחק בשנה שעברה בליגה הלאומית במדי הפועל פ"ת, ושימי ברוכיאן.

פרט למשחק הערב צפויים לראשל"צ עוד שני משחקים, מחר ובשבת. מחר יעלו שחקני ראשון ל-40 דקות שספק אם ישכחו אי פעם, מול הקבוצה הטובה בעולם – אינטר מדריד. במדריד מככבים שחקני נבחרת ברזיל, שזכתה במונדיאל לפני מספר שבועות, מרקיניו, בטאו וקפטן הנבחרת ניסיו, כשבשער עומד השוער הטוב בעולם, שהביא לנבחרת ספרד את מדליית הכסף במונדיאל, אלמדו.

"זה כמו להגיע לצ'מפיונס ליג לשלב שמינית הגמר ולשחק נגד ברצלונה או ריאל מדריד. ההתרגשות היא אדירה", מספר שחקן הקבוצה שי זבלוצקי. "היתרון שלנו הוא שראינו את השחקנים האלה בטלוויזיה ודרך כך למדנו אותם".

"זו חוויה מדהימה לשחק נגד השחקנים הכי טובים העולם", מסביר קפטן הקבוצה, יאיר אלמקייס, "המטרה שלנו היא לייצג בכבוד את הענף בארץ ולא להתבזות מול הגדולות. אנחנו בעיקר רוצים להוכיח לעצמנו שהתקדמנו". בראשון לא בונים על העפלה לסיבוב הבא, ומקווים לצאת עם 3 נקודות מהמפגש ביום שבת מול אלופת סרביה אוקונומק.

בעוד הכוכבים הברזילאים, הספרדים והפורטוגלים משתכרים בכ-100 אלף יורו לעונה, מסתפקים שחקני ראשון בהחזרי הוצאות ומגיעים לאימונים לאחר יום עבודה. "נעשה את המקסימום להביא תוצאות טובות אבל אנחנו הגיוניים", מספר גדעון שרביט רגע לפני שהוא עולה לפרקט. "ברמה האישית יש את הרצון לנצח ולעשות הכול. אבל אי אפשר להשוות אותנו אליהם. הם מקצוענים, לנו יש את הלב והאהבה למשחק".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully