וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים מולדבסקי לא רכשו את הפועל פ"ת

13.11.2008 / 12:41

השניים לא רכשו אחוזים. פרקליט המועדון מאשר: "בעמותה אין מניות. רונן ממשיך בעונה הבאה". מולדבסקי: "לא רכשנו, נתרום כמה שנראה לנכון"

האחים בועז ויוסי מולדבסקי לא רכשו את הפועל פתח תקוה ולא שותפים באחוזים מהמועדון, כך נודע הבוקר (חמישי). על פי המידע, האחים מולדבסקי לא יכהנו כבעלים רשמיים והבעלים רונן אלעד לא יעזוב את המועדון בתום העונה. "האיש החזק במועדון היה ונשאר רונן אלעד", אמרו הבוקר במועדון. "רכישה של 55 אחוזים? הכל שטויות".

הידיעה על רכישת הקבוצה התפרסמה אתמול לראשונה באתר האוהדים וגרמה להדים רבים במועדון. מאוחר יותר פרסמה ההנהלה הודעה בה נכתב כי נחתם הסכם, בעוד שלא פורט שם תוכנו. גורם בהפועל פתח תקוה אמר הבוקר על ההסכם: "האחים יכהנו בסך הכל כחלק מחברת הניהול שמקימים. הם ייעצו לרונן אלעד, אבל הם לא בעלים ולא רכשו אחוזים".

"הפועל פתח תקוה היא עמותה – ומי שמבין קצת בתחום המשפט יודע שבעמותה אין כלל בעלי מניות", אישר פרקליט המועדון, עו"ד שי אליאס שערך את ההסכם, את הידיעה. "לפיכך, האחים מודלבסקי לא רכשו אחוזים מהמועדון, אלא יהיו שותפים לחזונו של אלעד, לפתוח קבוצת ניהול. הם מגיעים מתוך אהבה לספורט. רכישת מניות או בעלות? זה לא נכון. הם לא רכשו את הקבוצה או חלק ממנה. רונן ממשיך בהפועל פתח תקוה גם בעונה הבאה ואין לו כוונה לעזוב".

"זה נכון שלא רכשנו מניות", מסר בועז מולדבסקי בתגובה. יש עמותה ואנחנו נכנסים אליה. נהיה שותפים בקבלת החלטות. אני מניח שנזרים כסף, אך אינני יכול להתחייב. אנחנו לא ארקדי גאידמק. נתרום לקבוצה בכמה שנראה לנכון". על השאלה האם מדיוק לומר שהאחים מולדבסקי אינם בעלים ולא רכשו מניות, אלא נכנסים לקבוצת הניהול ענה: "אמת".

בנושא אחר: בקבוצה החליטו לצרף בחודש ינואר מגן שמאלי שיחליף את אבי ריקן. במועדון מרוצים מאוד מהאחרון, שהגיע בהשאלה מבית"ר ירושלים עם אופציה לעונה נוספת, אך מעדיפים שישחק כקשר התקפי. המגן שוקי נגר ימשיך להיאבק על מקומו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully