וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רנספורד חתם על חוזה ל-5 שנים

13.11.2008 / 11:14

הקשר-חלוץ הגנאי יוכל להתחיל לשחק החל מפתיחת חלון ההעברות בינואר. בקבוצה עודדו את כיאל, שטרם הגיע לפשרה עם חיפה

מכבי חיפה החתימה היום (שני) את הקשר ההתקפי אוסיי ראנספורד לחמש שנים. ראנספורד יוכל לפי שעה להמשיך ולהשתתף רק במשחקי גביע הטוטו, כפי שעשה בשלושה משחקים עד כה, בהם גם הבקיע שער (מול מכבי נתניה) ואת הופעת הבכורה בליגה ובגביע יערוך בחלון ההעברות שייפתח בחודש ינואר הקרוב.

ראנספורד הוא שחקן הרכש הזר ה-57 במספר שמשחק במכבי חיפה במסגרת רשמית והתשיעי המגיע מיבשת אפריקה. קדמו לו וילפרד מוגאיי, יעקובו איגביני, אריק אג'יפור, אובידון אושוליגון, אלן מסודי, ירו בלו, פיטר מסיללה וטמבינקוסי פאנטיני.

ראנספורד הפך מהר מאד לתגלית בגאנה וכבר בגיל 15 שיחק בקבוצה הבוגרת בעיר הולדתו, קומסי. בגיל 17 נסע עם הנבחרת עד גיל 17 לאליפות העולם ושלושה ימים לפני יום הולדתו ה-17 זכה בזימון בכורה לנבחרת הבוגרת של ארצו וערך הופעת בכורה מול טוגו.

בקבוצה עודדו אתמול את הקשר בירם כיאל שנראה אתמול, במהלך המשחק מול בני יהודה, מאוכזב מאוד מהביקורות שהופנו כלפיו. במועדון עדיין ממשיכים להגדיר את כיאל כשחקן עם פוטנציאל אדיר. כיאל אמר לחבריו אתמול כי הוא מאוכזב מהביקורות. שחקנים בחיפה אמרו לו כי ההפסד למכבי נתניה הוא באשמת כל הקבוצה והוא לא צריך לקחת על עצמו את ההפסד. הקשר עדיין לא הגיע לפשרה עם חיפה בנוגע לחוזה שלו. ההערכה היא שבעקבות המשבר חיפה תחתים אותו בקרוב לארבע שנים נוספות ובכך תסתיים הסאגה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully