וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקום המלפפון ויכה את הגנן?

13.11.2008 / 0:13

אריק מנג'יני ינסה לנצח בפוקסבורו עם הג'טס את ביל בליצ'יק והפטריוטס (3:15, אין שידור). קדילאק וויליאמס חוזר לסגל טמפה ביי

ניו אינגלנד (3:6) - ניו יורק ג'טס (3:6) - בין חמישי לשישי, 3:15

פעם אחת בששת משחקיו מול ביל בליצ'יק והפטריוטס, ניצח אריק מנג'יני את מורו ורבו. זה קרה במפגש השני שלו איתם כמאמן הראשי של הג'טס, בעונת 2006. אבל מאז עמד בליצ'יק בעליונות מוחלטת, שהתבטאה גם בניצחון 10:19 במחזור השני של העונה, עם מאט קאסל במשחקו הראשון כפותח בניו אינגלנד.

מנג'יני, ברט פארב והג'טס באים בפורמה לפוקסבורו, לאחר ניצחון גדול 3:47 על סט. לואיס. ניו אינגלנד, לעומת זאת, עושה את המקסימום מהמינימום, וניצחה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה. ניצחון של מי מהשתיים במפגש הזה ייתן לה מקדמה רצינית לכיבוש ה-AFC מזרח. אדליוס תומאס, שכיכב במשחק הקודם, ייעדר משורות ניו אינגלנד לאחר שסיים כנראה את העונה עקב פציעה בזרועו.

התחזית: אם מנג'יני הבין שצריך לשים את הכדור בידיים של תומאס ג'ונס, הג'טס ינצחו. ניצחון לניו יורק.

בלי קשר למשחק, טום בריידי, הקוורטרבק הפצוע של ניו אינגלנד, ערך אימון בחדר הכושר של הקבוצה בפוקסבורו. אין לעניין משמעות מיוחדת, שכן זו בסך הכל ראשיתו של תהליך שיקום לברך של בריידי, שעברה שני ניתוחים לאחר המחזור הראשון של העונה.

לאחר פציעה ארוכה חוזר קארנל וויליאמס לסגל טמפה ביי. הרץ האחורי, רוקי השנה ב-2005, סבל מפציעת ברך שאיימה לגמור לו את הקריירה, ונעדר יותר משנה. ייתכן שיקבל נשיאות במשחק הקרוב של הקבוצה מול מינסוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully