וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "אני יכול לשחק ברמות הגבוהות של אירופה"

קרן שמש

12.11.2008 / 19:06

שוער הפועל ת"א, וינסנט אניימה, חולם על התחנה הבאה: "העובדה שאין הרבה שוערים אפריקאיים רק מדרבנת אותי". קנדה הפצוע יתאמן כרגיל

שחקני הפועל תל אביב זכו היום (רביעי) לחופש מאימונים, לאחר הניצחון המשכנע אמש 2:7 על בני סכנין במסגרת משחקי גביע הטוטו. מחר תמשיך הקבוצה בהכנות לקראת המפגש השני בתוך שבוע מול סכנין שיתקיים ביום שבת, ובקבוצה הבהירו כי למרות הניצחון המרשים אמש אין קשר בין המשחק האחרון לבין המפגש הקרוב וכי צריך להגיע מרוכזים ומוכנים לדוחא בכדי לחזור עם ניצחון. עמרי קנדה שסובל מדורבן ברגלו צפוי להתאמן כרגיל. פביאן פרסיה, יהודי ארגנטינאי צעיר בן 21 שהגיע לארץ לפני מספר ימים בכדי להיבחן בקבוצה צפוי להצטרף מחר לאימונים.

השוער וינסנט אניימה התראיין היום לאתר הרשמי של המועדון והבהיר כי לא ישחק בקבוצה אחרת בארץ מלבד הפועל תל אביב. "אני אוהב את הפועל מאוד", אמר אניימה. "כולם בחיים מחפשים כסף ואני יודע את זה, אבל יש עוד דברים שצריך לקחת בחשבון, כמו האנשים שעובדים איתך, האוהדים והתשוקה למשחק, ואני מרוצה מאוד מהדברים האלו בהפועל, זו משפחה אוהבת וחמה, אין לי סיבה לעזוב".

אניימה התייחס גם לחלומו לשחק באירופה: "הרבה אנשים לא מאמינים בשוערים אפריקאיים, רוב הליגות באירופה מעדיפות לאמן שוערים מקומיים כדי שלא יתפסו מקום של שחקן זר. אני יודע שבעזרת האל אני יכול לשחק ברמות הגבוהות של אירופה, להוכיח לכולם שהם טועים ושאפשר לעשות את זה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully