וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולמה לחבריו: "לא ביקרתי את כיאל"

12.11.2008 / 13:48

הקשר הסביר כי הוא לא עומד מאחורי הביקורת על חברו לקבוצה. בחיפה מרוצים מתוצאות הבחירות בירושלים. טוטו: ראנספורד וארבייטמן יפתחו

הקשר ג'ון קולמה שוחח עם חבריו לקבוצה וסיפר להם כי לא הוא עומד מאחורי הביקורת על הקשר בירם כיאל. "לא אני ביקרתי אותו ואין לי מושג מי עשה את זה", אמר הקשר הקולומביאני לחבריו. "כל היום מתעסקים פה עם ביקורות", הוסיף הבוקר אחד השחקנים. "פעם רוני לוי ופעם עם קולמה. במקום לבקר צריך לחשוב איך אנחנו חוזרים לעצמנו אחרי ההפסד".

בחיפה היה מי שאמר הבוקר כי תוצאות הבחירות בירושלים משמחות. הציפייה כעת היא שגאידמק, שזכה לפחות מ-8,000 קולות, יעזוב בעונה הקרובה את בית"ר ירושלים, מה שעשוי להקהל על הקבוצות במאבק האליפות בעונות הקרובות.

השוער ניר דוידוביץ' עשוי להיעדר גם מהמשחק שינעל את הסיבוב, משחק חוץ מול הפועל פתח תקוה בעוד שבועיים. בצוות הרפואי עושים מאמצים להכשירו. הדבר תלוי בעיקר בקצב ההחלמה של השוער שחזר רק אתמול לאימונים.

הקבוצה תארח הערב (19:00) את בני יהודה תל אביב במסגרת גביע הטוטו. כיאל הוא השחקן היחיד מבין שחקני ההרכב שזומן, כנראה בעקבות העובדה ששיחק פחות ממחצית אחת. הקשר-חלוץ הגנאי, אוסיי ראנספורד, יפתח במשחק. הקשר אייל גולסה והחלוץ מוחמד גדיר יפתחו בהרכב. השוער אמיר אדרי צפוי לפתוח בשער, אבל הוא ייצא במחצית השנייה בכדי לתת הזדמנות לשוער גד עמוס. חבריו של אדרי בקבוצה סיפרו כי השוער מודע לביקורת עליו והוא מבין שיש לו אחריות בחלק מהשערים שספגה הקבוצה בשני משחקי הבית האחרונים.

החלוץ שלומי ארבייטמן, שכבש צמד במשחק גביע הטוטו האחרון מול מכבי נתניה, ינסה להוכיח ללוי שהוא ראוי לחזור להרכב. אם חיפה, שכבר הבטיחה את מקומה ברבע הגמר, לא תפסיד היום - היא תסיים בראש הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully