וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: רק שגאידמק לא יברח

דור בלך

12.11.2008 / 13:31

בשורות האלופה עוקבים בחשש אחרי עתידו של הבעלים אחרי ההפסד בבחירות המקומיות, אך מודיעים: "ארקדי לא יכול פשוט לעזוב"

בבית"ר ירושלים ממתינים לתגובה של ארקדי גאידמק על התבוסה בבחירות לראשות עיריית ירושלים, ומקווים שהאוליגרך לא יחליט לעזוב את הקבוצה. בבית"ר בונים על כך שגאידמק, שזכה להכנס למועצת העיר, יעדיף לוותר על מקומו במועצה ויתמודד בבחירות לכנסת, מה שיבטיח את הישארותו בקבוצה לפחות עד פברואר. בסביבתו של גאידמק מבהירים כי הוא בעצמו עדיין לא יודע מה יבחר לעשות, וכי הוא לוקח לעצמו מספר ימים על מנת לגבש החלטה בנוגע לעתיד הפוליטי שלו.

גם אם גאידמק יעזוב, עד לסיום העונה ישולמו כל המשכורות בבית"ר, בין אם מכיסו של גאידמק עצמו ובין אם מהערבויות שהפקיד בבקרה התקציבית לפני פתיחת העונה. הבעיה של בית"ר תחל בעונה הבאה, שכן כל החוזים בבית"ר חתומים אל מול הקבוצה ולא מול גאידמק באופן אישי.

עם זאת, בקבוצה לא נכנסים לפאניקה ומבהירים שבית"ר, כמו כל חברה אחרת שבבעלותו של גאידמק, לא יכולה סתם להינטש. "ארקדי לא יכול פשוט לעזוב את הקבוצה, אין הבדל בין בית"ר לבין חברה, הוא צריך למצוא מישהו שיקח אותה", מסבירים במועדון.

היום (רביעי) בגביע הטוטו ינסו שחקני בית"ר להתעלם מהתבוסה של הבוס במשחק מול מכבי נתניה (19:30, ערוץ 5+ לייב). עטר לא מתכוון לעלות בהרכב החזק ביותר, אך בניגוד לנתניה הוא ישלב שחקנים צעירים עם בכירים יותר. אריאל הרוש צפוי לקבל הזדמנות בשער, כשבמרכז ההגנה יפתח שמואל קוזקין.

הפעם מבחן למחליפים של נתניה

במכבי נתניה חגגו הבוקר (רביעי) את תוצאות הבחירות המוניציפאליות ואת העובדה כי מחזיק תיק הספורט בעיר, ויקטור סרוסי, לא נכנס למועצה ולא ישמש בתפקיד בשנים הקרובות. "כל מה שהוא עשה בעירייה זה לחפש איך לצאת נגד דניאל יאמר", סיפר גורם בקבוצה.

"כל פעם שמישהו רצה לכלוכים על יאמר או על מכבי נתניה, הוא רק היה צריך להרים אליו טלפון", סיפרו בנתניה, שהתנצחה בשנתיים האחרונות עם סרוסי על גבי התקשורת. סרוסי מצידו טען כי יאמר כפוי טובה לגבי העירייה שתומכת במועדון. מי שעתיד לקבל את תיק הספורט בעירייה הוא הג'ודוקה יליד העיר, יואל רזבוזוב.

אולי כתוצאה מהשמחה, החליט מתיאוס לבטל את אימון הבוקר שהקבוצה הייתה אמורה לערוך היום. מתיאוס ייתן הערב מנוחה לשחקנים שלקחו חלק במשחק מול מכבי חיפה, והקבוצה צפויה לעלות בהרכב צעיר מאוד למשחק גביע הטוטו מול בית"ר (19:30, 5 + לייב). לרשותו של נתי עזריה, שיעמוד על הקווים במקומו של מתיאוס, יעמדו לא פחות משמונה שחקני נוער שהוקפצו לבוגרים, בהם טארק נאטור, עידו לוי, אבי קרמר, טרס שולקובסקי, אייל שלומי, גיא אבנד, פיראס מוגרבי ואלון וייסברג. במועדון החליטו לפתוח קבוצת נשים שתירשם לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully