וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים אחרי שנבחר לראשות העיר: "אמשיך לטפח את הקבוצה"

יצחק סולומון

12.11.2008 / 7:40

אחרי שנבחר לראש העיר של סכנין, מאזן גנאים לא שוכח את הבית האמיתי שלו. דובר הקבוצה, מונדר חלאיילה: "מעתה יעמוד בראש העיר אוהד אמיתי"

"אני מאושר. מהיום אני ראש העיר של כל תושבי סכנין ולא רק של אוהדי בני סכנין", אמר בהתרגשות מאזן גנאים, יושב ראש קבוצת הכדורגל בני סכנין לשעבר, שזכה הלילה (בין שלישי לרביעי) בראשות העיר סכנין. בשעות הקטנות של הלילה ערכו גנאים ואלפי תומכיו תהלוכת ניצחון רועשת ברחבי העיר, שבישרה על עידן חדש ביחסים בין העירייה לקבוצה.

גנאים, שמזוהה יותר מכל עם קבוצת הכדורגל, ויש הטוענים שהקבוצה הייתה עיקר הכוח שלו בבחירות, אמר כי "בני סכנין ראויה לראש עיר אוהד כי לא מדובר בעוד קבוצת כדורגל, אלא בקבוצה שמייצגת מגזר שלם. לא רק את תושבי סכנין, אלא את כל תושבי המגזר הערבי במדינת ישראל".

"בני סכנין היא חלק ממשפחתי, מביתי, זה מועדון שיקר ללבי ואטפח אותו ככל יכולתי", אמר בהתרשות יושב הראש לשעבר וראש העיר בהווה, שרבים משחקני הבית של סכנין עמדו לצידו ביום הבחירות, והגיעו לתמוך בו מייד לאחר שחזרו ממשחק גביע הטוטו אתמול מול הפועל תל אביב.

דובר בני סכנין, מונדר חלאיילה, שליווה את מאזן גנאים לאורך כל ליל הבחירות, סיכם: "זה היה ניצחון גדול ומתוק. מעתה יעמוד בראש העיר אוהד אמיתי של בני סכנין, ואין ספק שאנחנו נהנה מכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully