וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורשטיין: "נצטרך לשחק קרוב למושלם כדי לנצח"

12.11.2008 / 6:32

מכבי תל אביב יצאה ליוון למפגש עם אולימפיאקוס, וגם טל בורשטיין מכיר בקושי המשימה. בירנבוים: "נוסעים להביא ניצחון". אליהו על הלפרין: "שיהיה לו בהצלחה עד המשחק, ואחריו"

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

כשהיא נעה על הקו הדק המפריד בין שקט ובלגאן, המריאה הבוקר (רביעי) מכבי תל אביב ליוון, ותפגוש מחר את אולימפיאקוס במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג. הצהובים לא הציגו יכולת משכנעת במיוחד בניצחון על נהריה ביום שני, וברור לגמרי כי מול היוונים - שום דבר מלבד יכולת שיא לא תספיק, הגם שהם עצמם נמצאים במעין תקופה התחלתית ומחפשת שכזו.

מאמן הצהובים, אפי בירנבוים, יודע שקל זה לבטח לא יהיה, אך הוא משתדל להישאר אופטימי. "עשינו אימון אחד, נתכונן מחר וכמובן שהיום בערב. הכי חשוב שניסע בשלום ונחזור בשלום, ומקווים שבאמצע נחזור גם עם הניצחון", אמר המאמן. "במשחק האחרון, למרות הנקודות החזקות שלה, אולימפיאקוס הפסידה בחוץ. אנחנו נוסעים לעשות כל מאמץ להביא ניצחון".

גם ליאור אליהו, שנמצא בכושר מצוין, לא אבוד כל תקווה: "הם בהחלט קבוצה עם ספסל עמוק, מהאריות של אירופה. זה מבחן גדול ראשון שלנו העונה, ואני מקווה שנעבור אותו בהצלחה". על המפגש עם חברו הטוב, יותם הלפרין, אמר הפורוורד: "אגיד לו בהצלחה עד המשחק הזה, ואחרי זה גם בהצלחה. הוא רוצה לנצח אותנו כמו שאנחנו רוצים לנצח אותו. אנחנו לא מתייחסים לדברים כאלה, אנחנו מקצוענים ונעשה הכל כדי לנצח. אנחנו קבוצה טובה ולא הראנו את מקסימום היכולת שלנו, פיראוס הוא מקום טוב להראות את היכולת המלאה שלנו".

טל בורשטיין היה נשמע עייף במיוחד. "מול קבוצה כזאת קשה להצביע על דבר אחד או שניים שאתה יכול לעשות כדי לעצור אותם. יש להם המון כישרון, לא מעט שחקנים מנוסים, והם בבית. צריך לשחק משחק קרוב למושלם כדי לנצח שם".

בינתיים, מרכוס פייזר, סוכניו וההנהלה התדיינו בימים האחרונים, והצדדים הגיעו לידי סיכום לפיו ההסכם המקורי בין הקבוצה לשחקן מבוטל. בנוסף, נחתם בין הצדדים הסכם חדש, לפיו בהתאם למצבו בריאותו של פייזר במהלך החודשים הקרובים יקבע המועדון את המדיניות שלו לגבי השחקן. הפורוורד צפוי לנחות בארץ ביום ראשון אחר הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully