וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודני ווייט עוזב את מכבי תל אביב

11.11.2008 / 20:50

השחקן ימריא לארה"ב כדי לשהות לצד אשתו הכורעת ללדת ולא צפוי לחזור ארצה. ציבונה מועמדת לקלוט אותו, מרכוס פייזר חוזר במקומו

החתמתו של רודני ווייט הקיץ במכבי תל אביב עוררה סערה. עברו רצוף התקריות המביכות, וכן העובדה שהבחירה התשיעית בדראפט 2001 התדרדר עד לליגה הסינית בעונה שעברה, העלו שאלות רבות בדבר מידת התאמתו למכבי. מבחינה מקצועית, טענו במכבי, יש לנו נכס ביד; השאלה הייתה כיצד ישתלב ווייט מחוץ לפרקט.

בפועל, בחודשיים האחרונים נחשב ווייט לאחד השחקנים החביבים במועדון. מוסר העבודה הגבוה שלו זכה לשבחים רבים, ולמרות שלא רשם ולו משחק רשמי אחד במדי הקבוצה, שום שערורייה לא נקשרה בשמו. "תמיד פקפקו ברודני הבן אדם, אבל מבחינה מקצועית היה ברור שמדובר בשחקן נהדר", אמר לפני מספר ימים סוכנו, ז'אן פוניצ'לו. "במכבי קרה ההפך: כולם אומרים שהוא אדם נהדר, אבל לא נותנים לו הזדמנות להוכיח מה הוא שווה מבחינה מקצועית".

כעת נראה כי הסיפור המוזר והעצוב הזה הגיע לסיומו. ווייט המריא לארה"ב, על מנת לשהות לצד אשתו הכורעת ללדת, וכמובן שלא יצטרף לחבריו שימריאו בעוד מספר שעות לאתונה, לקראת משחק היורוליג מול אולימפיאקוס בערב חמישי. אולם לוואלה! ספורט נודע כי השחקן עשוי שלא לשוב ארצה. נציגיו של ווייט מנהלים מגעים מתקדמים מול אנשי מכבי בנוגע לשחרורו, כשעד לסוף השבוע הקרוב, לכל המאוחר עד לתחילת השבוע הבא, אמורה הסאגה להסתיים באופן רשמי.

בפני ווייט עומדות שתי אפשריות: מעבר לקבוצה אחרת, כאשר מכבי תשלים את שכרו, או שחרור בתמורה לפיצויים. מספר קבוצות אירופאית הביעו עניין בשחקן, כאשר אחת המועמדות לקלוט אותו היא ציבונה זאגרב, יריבתה של מכבי בבית א' של היורוליג. במקרה והמגעים בין ווייט לציבונה לא יבשילו לכדי חתימה, תפצה מכבי את השחקן בגובה מספר משכורות.

במקביל לשחרורו הצפוי של ווייט, מי שדווקא ישוב ארצה הוא מרכוס פייזר, אשר שוחרר באופן חד-צדדי מהמועדון לפני כחודש וחצי, אף שהחזיק בחוזה לעונה נוספת. פייזר יגיע ארצה בימים הקרובים וימשיך בתהליך השיקום שלו, כאשר בסביבתו הביעו אופטימיות כי ישוב לכשירות בתוך ארבעה עד שישה שבועות. אם אכן כך יקרה, יוכל הפורוורד לעמוד לרשותו של אפי בירנבוים במשחקים האחרונים של שלב הבתים ביורוליג, וכמובן שבשלב הטופ-16.

* אולימפיאקוס פיראוס, יריבתה הבאה של מכבי ביורוליג, תופיע למשחק בסגל מלא. לפני מספר ימים הוחלף הפרקט באולם השלום והאחווה, ומכבי תהיה זו שתחנוך אותו. הכרטיסים למשחק אזלו, והאולם צפוי להיות מלא וגועש כתמיד.

"האמת, אני לא ממש יודע למה לצפות", סיפר ד'אור פישר. "אולימפיאקוס קבוצה גדולה עם הרבה כישרון ומאסה מתחת לסלים. הם יכולים לצבור נקודות מבחוץ, בעזרת שחקנים כמו לין גריר וג'וש צ'ילדרס, או ללכת פנימה, לניקולה וויצ'יץ' וסופוקליס סחורציאניטיס. אני מניח שיהיה משחק קשה מאוד, אבל זה יורוליג, וכל משחק הוא קשה וחשוב באותה מידה. אם נוכל לנצח ביוון נקבל דחיפה אדירה ויתרון גדול. זה יעמיד אותנו במצב נהדר לקראת המשך המשחקים, ואני מקווה שנוכל לעשות את זה. כבר פגשנו אותם בקיץ, אנחנו מכירים אותם היטב ויודעים מה צריך לעשות כדי לחזור עם ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully