וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגדאן אפוסטו: "מופתע שפרדי דוד החזיק מעמד עד עכשיו"

יצחק סולומון

11.11.2008 / 19:13

החלוץ, ששיחק אשתקד בסכנין ונחתך על ידי המאמן המפוטר, שמח לאיד. "פתאום בא מאמן שלא נתן כבוד. כואב לי הלב על האנשים בסכנין"

"ידעתי שזה יבוא, אני מופתע שהוא החזיק מעמד עד עכשיו", עקץ החלוץ הרומני, בוגדאן אפוסטו, את מאמן בני סכנין לשעבר, פרדי דוד. אפוסטו, שמככב כיום בליגה ההונגרית, כבש תשעה שערים ב-13 משחקים, בעוד שבני סכנין כבשה שישה שערים בלבד מתחילת העונה.

"אלישע לוי הוא איש מקצוע מעולה שהביא אותי לסכנין", אמר אפוסטו. "אצלו שיחקתי, בישלתי וכבשתי. פתאום בא מאמן חדש שלא יודע לתת כבוד. עוד כשהייתי בחופש ברומניה בקיץ התקשרו אליי המון אנשים וסיפרו לי שפרדי לא רוצה אותי. איך יכול להיות שמאמן מוותר על שחקן זר בלי שראה אותו פעם אחת? אני יכול להגיד שההפסד הוא רק שלו.

"כואב לי הלב על האנשים הטובים בסכנין, אבל היום הם משלמים את המחיר על הטעות שהם עשו בקיץ", הוסיף אפוסטו, "איך יכול להיות שממנים מאמן שירד ליגה לקבוצה שרוצה לרוץ בצמרת? מה, מגיע לו פרס על זה שהוא ירד עם מכבי הרצליה? הם עשו טעות גדולה כשמינו את פרדי".

למרות הביקורת שלו על בני סכנין והאכזבה מההחלטה להתיר איתו את החוזה שהיה לו לעונה הנוכחית, אפוסטו חוזר ואומר כי היה מוכן לחזור לקבוצה. "היה לי טוב כאן, בעונה שעברה בני סכנין הייתה משפחה. דאגו לי כמו שבאף קבוצה בקריירה שלי לא דאגו לי. יש שם אנשים טובים שמגיעה להם קבוצת כדורגל טובה".

שחקנים בסכנין אמרו הערב (שלישי) אחרי התבוסה בגביע הטוטו מול הפועל תל אביב (7:2) כי בשבת הסיפור יהיה שונה. "שום דבר לא מצדיק כזו תבוסה, אבל אסור לשכוח ששיחק ההרכב השני", אמר שחקן בקבוצה. המאמן החדש, אייל לחמן, לא צפה במשחק בגלל אבל משפחתי. מחר (רביעי, 15:00) יערוך לחמן את אימון הבכורה שלו בבני סכנין.

שחקני הקבוצה יתייצבו בשעות שעוד נותרו עד לסגירת הקלפיות לצידו של היושב ראש לשעבר, מאזן גנאים, שמתמודד על ראשות העיר סכנין. "מתאים לנו שבראש העירייה יעמוד אדם תומך, אוהד ומחבק לקבוצת בני סכנין", אמר הדובר מונדר חלאיילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully