וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה "תחרים" את ההסכם עם הטוטו עד להשגת פשרה

11.11.2008 / 18:10

בינתיים, שחר לא מתכוון לאשר ניגון המנון הטוטו ועריכת טקסים לפני משחקי הליגה. גורם במועדון: "ששחקני נתניה יתביישו על ההתבטאויות"

הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, לא מתכוון לכבד את הטקסים שהורתה ההתאחדות לכדורגל לערוך לפני משחקי ליגת העל, זאת עד אשר תושג פשרה בין המועדון לנציגי הטוטו. גם אתמול, במשחק הליגה מול מכבי נתניה, לא כיבדה חיפה את ההסכם, לא נוגן המנון הטוטו ולא נערך הטקס הדומה במתכונתו לזה שנערך לפני משחקי ליגת האלופות.

תזכורת: לפני כשבועיים הורתה ההתאחדות, לאחר שחתמה על הסכם עם מועצת ההימורים, לערוך טקס שאורכו כשבע דקות והוא יכלול ניגון המנון מיוחד ועלייה לשדה המשחק עם סמל הטוטו על תלבושות השחקנים. כזכור, בטקס השתתפו בין היתר יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, מנכ"ל המועצה להסדר ההימורים בספורט עופר פרי והקפטנים של הקבוצות מליגת העל.

במסגרת ההסכם הטוטו יעביר 186 מיליון שקל להתאחדות בשלוש השנים הקרובות ותמורתו יזכה לשילוט במשחקים, לחסויות בשידורי הטלוויזיה ולהדפסת הלוגו של מפעל ההימורים על החולצות. נקבע גם כי לפני כל משחקי ליגת העל ינוגן ההמנון. חיפה לא שלחה נציג לאירוע במחאה על כך שלא ישבו עימה על ההסכם והיא היחידה מבין קבוצות ליגת העל שלא מתכוונת לערוך את הטקס.

בחיפה מזכירים היום כי שחר כבר הציע לטוטו בעבר להגיע להסדר, אך הוא נדחה וכעת, לאחר חתימת ההסכם החדש, אף אחד מראשי הטוטו לא טרח לשוחח עימו על כך. נראה כי זאת אחת הסיבות לכעס של אנשי חיפה. במועדון, אגב, כבר הדפיסו חולצות עם הסמל של הטוטו אבל כשהתברר שהוא "מכער את החולצה", כך לטענתם, הוחלט להסירו. נראה כי רק ברגע שהטוטו יקבל מספר דרישות של שחר בנוגע להסכם, חיפה תכבד את הבקשה לערוך את הטקס המסורתי.

בנושא אחר: בחיפה כועסים על התבטאויות שחקנים בנתניה לאחר המשחק אתמול, שצוטטו בכלי התקשורת וטענו ששחקני חיפה גילו יהירות במהלך השבוע ובסוף נחלו הפסד. "כדאי היה אם אותם שחקנים היו בודקים האם אחד משחקני חיפה התבטא ביהירות או בשחצנות", אמר גורם בכיר בחיפה. "היריבה היא זאת שהתרברבה וניצחה ולכן צריך לאחל לה הצלחה בהמשך הדרך. למרות שבינתיים אין לה דרך", הוסיף בציניות אותו גורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully