וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס איים לעזוב אחרי ביטול ההרחקה של קולמה

דור בלך

11.11.2008 / 11:08

מאמן נתניה התרעם אחרי ביטול כרטיסו האדום של קולמה. בנוגע לנסיעותיו התכופות לחו"ל אמר הגרמני: ”יש לי חיים ומשפחה בגרמניה”

אחרי הניצחון 2:3 על מכבי חיפה במשחק העונה, השתחרר אתמול (שני) והבוקר המון קיטור במכבי נתניה, עיקרו נצבר לאור הביקורות של כלי התקשורת כנגד לותר מתיאוס וסגנון המשחק של הקבוצה אמש. "מי שאומר שנראינו כמו הפועל יהוד פשוט לא מבין כדורגל או עיוור מקנאה", אומרים בקבוצה.

מתיאוס עצמו איים לעזוב את תחומי המגרש במהלך המשחק אמש. לטענת עדי שמיעה, מתיאוס אמר לנוכחים בספסל: "אני הולך עכשיו. אני הולך כי השופט הזה לא רואה כלום". הגרמני אמר את הדברים בעקבות ביטול ההרחקה של קשר חיפה, ג'ון קולמה. השופט אסף קינן ששלף לו כרטיס אדום החליט לבטל את ההרחקה, באופן מוצדק, לאחר התייעצות עם הקוון. לטענת עד ראיה, אחד מאנשי נתניה ביקש מהמאמן להישאר בתחומי הספסל ולא להפגין מחאה. מתיאוס התרצה בסופו של דבר, ונשאר.

במוליכת הטבלה מצאו גם זמן כדי לסגור חשבון עם הביקורת על נסיעותיו התכופות של מתיאוס לגרמניה. "המשחק היה ביום שני, ומתיאוס היה איתנו משלישי בערב", סיפר איש המשחק, שלו מנשה. "זה שבעה ימים. כמה ימים אתם חושבים שצרכים להתכונן למשחק?".

מתיאוס עצמו התייחס גם כן לראשונה לביקורת. "אתם יודעים בכלל למה אני נוסע? מי אתם שם בתקשורת שתחליטו אם זה ראוי או לא? יש לי חיים ומשפחה בגרמניה. אולי אבא שלי חולה? אולי יש לי עניינים שאני צריך לטפל בהם? אני גם תמיד דואג לא להחסיר מאימונים משמעותיים. אני חושב שאני יכול להרשות לעצמי לא להגיע לאימון ריצות על חוף הים, בהתחשב בכך שאני בן 47 וכבר לא רץ כל כך מהר".

בסיום המשחק קיללו אוהדי מכבי חיפה את דניאל יאמר, כשקובי בלדב שהיה במקום יצא להגנתו, התווכח עם האוהדים וסימן לעברים את הספרה 3 עם האצבעות. בדרך חזרה לנתניה שרו שחקני הקבוצה לדניאל יאמר "בונוס בונוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully