וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בחיפה על אדרי, כיאל ורפאלוב

11.11.2008 / 13:48

"גולסה ראוי יותר", נאמר על רפאלוב, אחרי ההפסד לנתניה, ובקבוצה זועמים: "אדרי שכח איך עומדים בשער". קטן: "כל הכבוד לנתניה"

לאחר ההפסד 3:2 למכבי נתניה, במכבי חיפה השמיעו אתמול (שני) ביקורת נוקבת כלפי שלושה משחקני הקבוצה. מדובר בשוער אמיר אדרי, הקשר בירם כיאל והקשר ליאור רפאלוב. על השוער אמר גורם בקבוצה: "מאז שהוא הפך לכוכב בתקשורת הוא שכח איך עומדים בשער. הוא ספג לפחות שלושה שערים באשמתו בשני משחקי הבית האחרונים". על ליאור רפאלוב נאמר: "אתמול הוא הוכיח שההתקדמות שלו היא רגעית". אחד השחקנים הוסיף: "אייל גולסה ראוי יותר ממנו לחלוצת ההרכב". ביקורת נמתחה גם על בירם כיאל שהפקיר לא פעם את משחק ההגנה והוחלף ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה.

בחיפה ינסו כעת להכשיר את השוער ניר דוידוביץ' למשחק בעוד שבועיים מול הפועל פתח תקוה. השוער התאמן הבוקר עם יתר חבריו. בקבוצה מקווים להתברג במקום הראשון בתום המשחק, שינעל את הסיבוב הראשון, ורואים בחזרתו של דוידוביץ' נקודה קריטית.

הקשר גוסטבו בוקולי סובל מחתך בפנים ולא התאמן היום. בחיפה כועסים מאוד על הקשר אלמוג כהן שהיה אחראי לכך. כהן התנצל בפני בוקולי, אך בחיפה ביקשו להזכיר כי לא מדובר בפעם הראשונה שכהן פוצע שחקנים שלהם. "הוא גמר את רוני גפני לפני שבועיים ועכשיו את גוסטבו. במשחק הבא נדאג שזה לא יקרה", אמר אחד השחקנים בזעם.

נראה כי היכולת של כיאל אתמול לא תוסיף לו במסגרת המשא ומתן שהוא מנהל עם ראשי חיפה להארכת חוזהו. מאז שחיפה הציעו לקשר 80 אלף דולר לעונה, ואילו הקשר שדרש 100 אלף דולר נענה בשלילה, לא הושגה כל התקדמות בין הצדדים. ההערכה היא שהמשא ומתן ייעצר לזמן מה.

בחיפה היו מרוצים מאוד מתצוגת הקהל, שעודד את הקבוצה במהלך כל 90 הדקות ואף הריע לאחר ההפסד. למרות ההפסד, בחיפה מעריכים את ההחלטה של השופט אסף קינן לחזור בו מהחלטתו להרחיק את ג'ון קולמה.

למרות ההפסד, בקרב הקבוצה שררה תחושה שמדובר בקבוצה הכי ראויה לאליפות. השחקנים אכן ביקרו את צורת המשחק של מכבי נתניה, אבל היו ערים לעובדה שמדובר בקבוצה שמצליחה לצבור נקודות למרות חוסר היצירתיות בחלקים מהמשחק. "לא משנה איך הם שיחקו ובאיזו צורה", אמר בסיום הקשר גוסטבו בוקולי לוואלה! ספורט. "הם ניצחו וזה מה שחשוב".

קטן: "נתניה באו לנצח ועשו את זה כמו שצריך"

באימון הבוקר של חיפה התייחס הקפטן יניב קטן למשחק אתמול. "זה לא כיף להפסיד", אמר. "אבל אנחנו עם הראש למעלה ותמיד נישאר. עשינו טעויות ושילמנו ביוקר למרות לנו מחצית שנייה מצוינת. היה מדהים לראות בסיום איך 15 אלף צופים מוחאים כפיים. אני נמצא במכבי חיפה כל כך הרבה שנים ודבר כזה לא קרה". על מכבי נתניה אמר: "הם באו לנצח ועשו את זה כמו שצריך. מגיע להם כל הכבוד, זה חלק מהמשחק וכל קבוצה משחקת בדרך שלה. לא רוצה להשוות אותם אלינו".

קטן התייחס למשחק ההגנה ולכך שהקבוצה ספגה בשני משחקי הבית האחרונים, מול מכבי תל אביב ונתניה, חמישה שערים: "זה חלק מהכדורגל. היו שערים שלא היינו צריכים לספוג אבל כדורגל הוא משחק של טעויות. מצבנו טוב, יש לנו שחקנים מצויינים ויש לנו מאמן גדול, שעושה עבודה יוצאת מהכלל. מצפה לנו משחק קשה מול קריית שמונה. אני בטוח שנגיע מוכנים ושהאיצטדיון יהיה מלא. אני מקווה שננצח ונחזור לענינים".

עדכון ראשון: 08:55, 11/11/08
עדכון אחרון: 13:48, 11/11/08

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully