וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך הבטוחה לפלייאוף

11.11.2008 / 8:22

אריזונה גברה על סן פרנסיסקו 24:29 וכמעט הבטיחה את אליפות ה-NFC מערב. ייתכן שאדליוס תומאס מהפאטס סיים את העונה

אריזונה (3:6) - סן פרנסיסקו (7:2) 24:29

זה היה קשה מהמצופה, אבל בסופו של דבר הקרדינלס עשו את המוטל עליהם וניצחו בשניות האחרונות בזכות עמידה יפה על קו האנדזון שלהם. ארבע שניות לסיום, שני מטרים מהקו, החליטו הניינרס ללכת על ריצה, מייקל רובינסון נעצר, כשלפני כן מנעו הקרדינלס מפרנק גור לחדור לאנדזון ולנצח לסן פרנסיסקו את המשחק.

הניינרס הובילו לאחר שלושה רבעים ושלטו במשחק, אבל ברבע הרביעי צימק ניל ראקרס בשער שדה ל-24:23, ו-4:21 דקות לסיום מסר קורט וורנר לטאצ'דאון השלישי שלו והשני לידיו של אנקואן בולדין כדי לקבוע את התוצאה. וורנר סיים עוד משחק מצוין עם 328 יארד ב-32 מ-42 ושלושה טאצ'דאונים. בולדין קטף שבע מסירות ל-92 יארד וצמד, 49 יארד וטאצ'דאון ללארי פיצג'ראלד ו-121 יארד לסטיב ברסטון. 217 יארד ב-19 מ-40, שני טאצ'דאונים ושני איבודים לשון היל בסן פרנסיסקו, 99 יארד לגור.

פציעות: אדליוס תומאס, הליינבקר של ניו אינגלנד, נפצע בזרועו ביום ראשון מול בפאלו, יחמיץ את ההתמודדות מול ניו יורק ג'טס וייתכן שסיים את העונה. טוני רומו, הקוורטרבק של דאלאס, צפוי לחזור ביום ראשון למפגש מול וושינגטון לאחר פציעה של חודש. ניק בנט, הליינבקר של גרין ביי, סיים את העונה בגלל פציעה בברך, שבגינה ייאלץ לעבור ניתוח. הג'טס החתימו את מגן הפינה הותיק טיי לואו, שזכה בשלושה סופרבולים עם ניו אינגלנד וישחק מולה בלילה שבין חמישי לשישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully