וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מאט הולידיי עובר לאוקלנד

11.11.2008 / 0:08

טרייד משמעותי ראשון בפגרה, כשהחובט המצוין של קולורדו יגיע לקליפורניה. פטיט בדרך החוצה מהיאנקיז, הקאבס רוצים את פיבי

שבוע וחצי לאחר יציאת ליגת הבייסבול לפגרה, וטרייד גדול ראשון נרשם בה, דווקא מצד אוקלנד. האייז, שמרבים לתת שחקנים טובים תמורת פרוספקטים, צירפו לשורותיהם את מאט הולידיי, האאוטפילדר המצוין של קולורדו, תמורת המגיש גרג סמית', האאוטפילדרים ריאן סוויני וקרלוס גונזאלס וכנראה גם המגיש המחליף יוסטון סטריט, ששימש כקלוזר של הקבוצה.

הולידיי בן ה-28, חמש שנים במקצוענים, הגיע עם הרוקיז לוורלד סירייס ב-2007. בקריירה של חמש עונות הוא חובט בממוצע 31.9 אחוז ואשתקד הייתה העונה הטובה ביותר שלו, כשהיה עמוק במירוץ לתואר ה-MVP. הוא רשם 216 חבטות עם 36 הומראנס ב-34 אחוזים.

לאחר שהביע את רצונו להישאר בניו יורק יאנקיז, אנדי פטיט הבין שיכול להיות שהפסים לא כל כך מעוניינים בו והגיש טפסים להיות שחקן חופשי. פטיט סיים עונה לא מרשימה של 14 ניצחונות ו-14 הפסדים עם ERA גבוה של 4.54. למרות הצהרותיו של ה-GM בריאן קשמן כי הוא רוצה את פטיט בחזרה בקבוצה, המגיש בן ה-36 לא שמע דבר והחליט להמשיך הלאה.

ווילי רנדולף, מי שהיה מאמן המטס ופוטר העונה, מצא את מקומו כ... מאמן הספסל של מילווקי. רנדולף בן ה-54 יעבוד תחת קן מאקה, שמונה למאמן בשבוע שעבר. סן דייגו השאירה בידיה את בריאן ג'יילס ובחרה לממש את אופציית ההישארות שלו, אבל הסיפור הוא שג'ייק פיבי כנראה יגיש בקבוצה אחרת. הפאדרס שלחו מסר כי "הרכבת של פיבי עזבה את התחנה", ובינתיים מביעה שיקגו קאבס התעניינות בסיי יאנג של 2007. גם אטלנטה מעוניינת בשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully