וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנבוים: "חסר לנו קילר אינסטינקט"

10.11.2008 / 21:55

מאמן מכבי ת"א ראה איך המשחק מול נהריה כמעט בורח לו בדקות האחרונות והוסיף: "המשחק שלנו לא זרם". ג'ינו: "יוצאים מעודדים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שני) 78:84 את עירוני נהריה, אבל למרות היתרון האיכותי שלה על פני הקבוצה מהצפון, סגנית האלופה לא הרשימה וגם לא הייתה רחוקה מלהיות מופתעת ביד אליהו.

"בכל פעם שהגענו לדאבל פיגרס, לא היה לנו את הקילר אינסטינקט ונתנו לקבוצה היריבה לחזור למשחק", אמר אפי בירנבוים אחרי המשחק, "עשינו את הפעולות הנכונות בסוף, אבל אנחנו צריכים להשתפר. אנחנו צריכים להגיב על הדברים שלנו וללמוד מהם. אנחנו צריכים יותר מאסה בקו הקדמי. המשחק שלנו לא זרם היום".

על המשחק ביום חמישי מול אולימפיאקוס, אמר המאמן: "אני מצפה לעשות עצירות בהגנה ולרוץ על הקבוצה הירבה, אבל כל משחק לגופו. אני מקווה שמאוד שידינו תהיה על העליונה. זה לא קל, בטח לא בפיראוס, אבל אני תמיד אופטימי".

בירנבוים התייחס גם לכך שהערב הוא נתן לדרק שארפ דקות ואילו זה החזיר ב-9 נקודות, חלקן בדקות המכריעות: "אני לא הראשון שאומר שצריך ללמוד מדרק. כשצריך אותו ושולפים אותו הוא תמיד שם בשביל הקבוצה, זו הגדולה שלו. אמרו את זה הרבה לפני ואני לא מחדש כאן שום דבר. אחד מהדברים שהכי שמחתי כשהגעתי למכבי היה לפגוש ספורטאי כמוהו".

לימונד: "חסר ריכוז בדקות המכריעות"

נהריה רדפה הערב במהלך כל המשחק אחרי מכבי, הצליחה להישאר קרובה בשך דקות ארוכות ובסך הכל הסגולים יכולים להיות מעודדים מהיכולת.

"שיחקנו כדורסל לא רע, כמו שאני רוצה, אבל זה עניין של זמן", אמר יעקב ג'ינו אחרי המשחק, "בסופו של דבר אני לא מרוצה, כי לא יצאנו עם ניצחון. עשינו הרבה שגיאות לא אופייניות, שחררנו להם שחקנים חופשיים לזריקות קלות, וחבל. ייקח זמן עד שיוגב אוחיון הצעיר ייקח את המפתחות וינהיג אותנו, אבל בסך הכל אנחנו יוצאים מעודדים".

רביב לימונד הוסיף: "היה חסר לנו ריכוז בקליעות המכריעות. צימצמנו ל-4 הפרש והיינו יכולים לנצח, אבל החטאנו את הזריקות המכריעות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully