וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל לחמן מאמן בני סכנין

יצחק סולומון

10.11.2008 / 17:04

מאמן מכבי הרצליה חוזר לקדנציה שניה. מאיר כהן ביקר את חבריו באסיפה: "מי שלא מתאים לו לשחק כאן, שיילך". פרדי דוד נפרד מהשחקנים

הנהלת בני סכנין הודיעה הערב (שני) רשמית כי מאמן מכבי הרצליה, אייל לחמן, יחליף את פרדי דוד. לחמן סיכם את תנאיו בקבוצה, ולמרות שבסכנין היו כאלה שהתנגדו למינויו, הוחלט כי הוא זה שידריך את הקבוצה. לחמן אימן את סכנין בעונת 2003/4 וזכה עמה בגביע המדינה. הוא פוטר במהלך העונה שלאחר מכן, וכעת הוא חוזר לקדנציה שניה בקבוצה. הדובר מונדר חלאיילה: "אנו מאחלים ללחמן הצלחה ומקווים שנפתח עידן חדש במועדון. כמו כן אנחנו מאחלים הצלחה למאמן היוצא פרדי דוד".

שחקני סכנין ערכו היום אסיפה סגורה, ללא הצוות המקצועי או הניהולי, בעקבות המצב הקשה אלי נקלעה הקבוצה. "אנחנו חיים על זיכרונות העונה שעברה. צריך להתעורר מהר כי יש פה שחקנים שמציגים רק 50 אחוז מהיכולת שלהם בעונה שעברה", הטיח בשחקנים קפטן המועדון, מאיר כהן.

השוער המשיך ואמר: "רק אנחנו השחקנים אשמים במצב. מי שלא מתאים לו לשחק במשפחת בני סכנין שיקום ויילך מכאן. מפה אנחנו צריכים לקום ולהמריא. לא יכול להיות שהפועל פתח תקווה יבואו אלינו הביתה ויבקיעו שלושה שערים בדוחא, שזה המבצר שלנו. יש פה שחקנים שלא התמצאו מספיק, שחשבו על טובת עצמם ולא על טובת המועדון. אני מצפה מכל אחד ואחד מכם לשים את המועדון בראש סדר העדיפויות, ולפני טובתו האישית".

"מה שאפיין אותנו כל הזמן זה המשפחתיות וזה לצערי נעלם", הוסיף באסיפה המגן הוותיק בסאם גנאים. "אנחנו צריכים להילחם אחד למען השני. רק כך נצא מהבוץ. כולם צריכים לקחת את עצמם בידיים, אסור לנו להיראות כמו שנראינו מתחילת העונה. סכנין מייצגת קהל גדול ואנחנו מביישים אותם".

"בהפועל תל אביב היה מצב דומה, השחקנים התלכדו והוציאו את העגלה מהבוץ", אמר הבלם טל חן, שהוסיף: "יש פה מערכת טובה, תנאים טובים, אנשים שעושים מעל ומעבר כדי שאנחנו נצליח על המגרש, אבל לצערי אנחנו מאכזבים אותם. אנחנו צריכים להתעורר, לקחת את עצמנו בידיים, רק אנחנו נוציא את העגלה מהבוץ".

לפני אסיפת השחקנים התקיימה פרידה מרגשת מהמאמן פרדי דוד. "נהניתי מכל רגע, למרות שהתוצאות לא היו טובות. אלה היו חמישה חודשים טובים בהם הייתה במועדון אווירה מיוחדת. אני רוצה להודות באופן אישי לכל אחד מהשחקנים. אני מאחל לבני סכנין הצלחה בהמשך הדרך", נפרד המאמן.

את האימון היום (שני) העבירו מאמן כושר יניב מרגוליס ומאמן השוערים מוטי אזולאי, שאמורים להדריך את הקבוצה גם מחר, במשחק גביע הטוטו מול הפועל תל אביב. לחמן אמור לצפות במשחק מהיציע, והוא אמור להעביר כבר ביום רביעי את אימון הבכורה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully