וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: שביעות רצון מסטבאנוביץ'

10.11.2008 / 15:35

במכבי פ"ת מפרגנים לשחקן שזומן לנבחרתו ולזרים: "כבר שנים לא פגענו ברכש". בקבוצה מעריכים: "דמבלה גילה עצבנות כי משפחתו חזרה לבלגיה"

במכבי פתח תקוה מרוצים מהיכולת שמפגין הקשר הסלובני, דליבור סטבאנוביץ'. בקבוצה התאכזבו מהיכולת הפושרת שהציג ע הקשר בחלק מהמשחקים, אבל כעת טוענים במועדון כי מאז שזומן לנבחרת סלובניה, הוא גילה שיפור במשחקו. "אם למישהו היה ספק לגביו, הוא הוסר במשחק במשחק מול הפועל תל אביב", אמרו שחקנים בקבוצה. "הוא היה אחד השחקנים המצטיינים במגרש".

בקבוצה מרוצים מאוד גם מהבלם בובאן גרנצ'ארוב וטוענים כי לאחר זמן רב הצוות המקצועי הצליח בבחירת הזרים. המקדוני יוזמן למשחק נבחרתו מול מונטנגרו ב-19 בחודש. השחקן קיבל הודעה כי ישחק מחצית אחת. באותו יום תארח נבחרת סלובניה של סטבאנוביץ' את נבחרת בוסניה.

הקשר סירמנה דמבלה שהתעמת עם המאמן גיא עזורי ביום חמישי עבר אתמול (ראשון) סדרת צילומים וטיפולים והוא צפוי להיות כשיר למשחק נגד בני יהודה בשבת. שחקנים בקבוצה מעריכים כי השחקן גילה עצבנות רגעית לנוכח העובדה שמשפחתו עמדה לעזוב את הארץ ולשוב לבלגיה. "כבר שנים שלא היו לנו שחקני רכש כאלה בקבוצה", העידו השחקנים. "זה הזמן להוכיח לליגה שמכבי פתח תקוה חזרה להיות קבוצת צמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully