וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס ייתן לנתי עזריה לנהל את משחק גביע הטוטו הקרוב

דור בלך

10.11.2008 / 13:17

מאמן מכבי נתניה יצר קשר הדוק עם עוזרו, נתי עזריה, בו הוא רואה פוטנציאל גדול, ואף יתן לנהל את משחק גביע הטוטו מול בית"ר ביום רביעי

עוד לפני משחק העונה הערב (שני) מול מכבי חיפה, במכבי נתניה יש מי שמתכונן גם למשחק גביע הטוטו. לותר מתיאוס ככל הנראה לא התרגש יותר מדי מההפסד במפעל השלישי בחשיבותו מול בני יהודה, אהב את העבודה שעשה עוזרו, נתי עזריה, על הקווים, ויתן לו את הקרדיט גם במשחק מול בית"ר ביום רביעי.

גורמים המקורבים לקבוצה סיפרו כי מעבר לתמיכה בעזריה, מתיאוס גם מעוניין להעיף מבט מהצד על הקבוצה מדי פעם. עזריה היה גם זה שהעביר את האימון הבוקר, כשמתיאוס עצמו נעדר ממנו. עזריה עצמו שוחח עם מתיאוס כששמע שהוא מתכוון לתת לו את ההזדמנות שוב וציין בפניו כמה הדבר נוגע לליבו ומרגש אותו. "מתיאוס זה מקצוען בלבל אחר", סיפרו בנתניה. "הוא לא כמו הישראלים שפוחדים שהעוזר יגנוב להם את התפקיד". את ההרכב למשחק בגביע הטוטו קובע מתיאוס, כמו גם את החילופים המתוכננים מראש. עם זאת, עזריה רואה בכך הזדמנות גדולה להשתפשף ולהוכיח שהוא ראוי להיות מאמן בליגת העל, ומתיאוס עצמו גם אמר לו כי הוא מאמין בו ויודע שבעוד מספר שנים הוא יהיה מאמן ראשי, ואולי אף יחליף אותו בתפקיד.

למרות זאת, נתניה צפוייה לעלות בהרכב חסר מאוד למשחק. מחר יערכו השחקנים שמיועדים לשחק בגביע הטוטו אימון שחרור, בעוד אלה שישחקו הערב צפויים לערוך אימון שחרור קל. גם הבוקר ערכו שחקני הסגל הרחב של נתניה אימון רגיל, בעוד השחקנים שרשומים בטופס המשחק להערב זכו למנוחה.

  • עוד באותו נושא:
  • נתי עזריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully