וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנגדות בהנהלת סכנין למינוי אייל לחמן למאמן

יצחק סולומון

10.11.2008 / 10:00

יו"ר הקבוצה אמר כי לחמן היחיד שהסכים להחליף את דוד, אך בקבוצה מסויגים מסגנונו הקשוח. מאיר כהן: "פרדי מקצוען, דברים לא התחברו"

התנגדות בקרב חברים בהנהלת בני סכנין למאמן אייל לחמן, שאתמול בלילה (ראשון) הגיע לסיכום עם יושב ראש הקבוצה, חסאן אבו סאלח, ואמור להיות מחליפו של פרדי דוד. חברים בהנהלה אמרו כי הם זוכרים ללחמן את הזכייה ההיסטורית בגביע המדינה, אבל מנגד אינם שוכחים לו את הסגנון הקשוח שהנהיג בקבוצה, שהפך אותה לאחת הקבוצות השנואות בארץ. "אלישע לוי הוכיח שגם בלי סגנון קשוח אפשר להצליח בסכנין", אמר גורם בקבוצה.

היושב ראש אבו סאלח, הסביר כי לחמן היה המאמן היחיד שהביע את הסכמתו לקחת על עצמו את אימון הקבוצה, לאחר שרן בן שמעון, ניצן שירזי, רוני לוי ואחרים סירבו. לחמן אמור להוביל את הקבוצה כבר בשבת הקרובה, במשחק באצטדיון דוחא מול הפועל תל אביב.

הבוקר (שני) אמור פרדי דוד להגיע לסכנין ולהיפרד רשמית מחניכיו בארבעת החודשים האחרונים. "יש לי פינה חמה בלב לסכנין", אמר המאמן. הדובר מונדר חלאיילה: "פרדי הוא חלק ממשפחת בני סכנין, ואנחנו נפרדים ממנו עם המון צער ואהבה. קורה שדברים לא מסתדרים, זה לא סוף העולם".

"חילופי מאמנים הם חלק מהכדורגל לצערי", אומר הקפטן מאיר כהן, "פרדי הוא מקצוען אמיתי שהשקיע את כל כולו למען המועדון, אבל דברים לא התחברו. אני עדיין סבור שמי שנכשל הם אנחנו השחקנים ולא המאמן. אני מאחל לפרדי הצלחה בהמשך, ומקווה שמי שיחליף אותו יעלה את הקבוצה על דרך המלך, כי בני סכנין הוא לא עוד מועדון בליגת העל, אלא מועדון מיוחד שמייצג מאות אלפי אנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully