וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'אנס הראשון של רודני ווייט?

9.11.2008 / 21:52

הפורוורד, שהושאר מחוץ לסגל במשחקים הרשמיים, עשוי לזכות בהזדמנות ע"ח באטיסטה. בירנבוים על פייזר: "הוא יחזור ארצה ויעבור בדיקות"

מכבי תל אביב תסיים סדרה בת ארבעה משחקי בית רצופים מחר (שני, 19:15), כשתארח בהיכל את עירוני נהריה במסגרת המחזור השלישי של ליגת ווינר. מי שעשוי ליהנות מהיכולת הבינונית שהציגו עד כה חבריו לקבוצה הוא רודני ווייט, שהושאר מחוץ לסגל בכל המשחקים הרשמיים העונה, ועשוי להתלבש לראשונה מחר. אם אכן כך יקרה, יהיה זה על חשבונו של אסטבן באטיסטה, שמניותיו נמצאות כבר זמן רב בירידה.

בירנבוים סירב הערב (ראשון) לאשר או להכחיש את אפשרות שילובו של ווייט במשחק הקרוב, אולם אמר כי "אנחנו משחקים בבית ומקווים להמשיך לשמור עליו. אנחנו עוד לא חושבים על המשחק ביום חמישי מול אולימפיאקוס, קודם נצטרך לעבור את המשחק הזה. יש לנהריה שחקנים מצוינים, גארדים עם רגליים נהדרות. אסור גם לשכוח שהסקאוטינג שעושות היריבות על מכבי הוא טוב ויסודי יותר מכל משחק אחר. קבוצות מתכוננות אלינו שבוע, ולנו היו רק יומיים להתכונן. בכל זאת, ננסה להכין את עצמנו לכל תסריט אפשרי, כדי שלא נהיה מופתעים משום דבר".

עוד סיפר בירנבוים כי בקרוב צפוי לנחות בארץ מרכוס פייזר, אשר שוחרר לפני מספר שבועות מהקבוצה באופן חד-צדדי, אף שהחזיק בחוזה תקף לעונה הקרובה. פייזר ממשיך לשקם את ברכו הפגועה בארה"ב, שהה מספר ימים בפורטו-ריקו וכעת ינסה להוכיח לאנשי מכבי כי הוא עומד ביעדים שהציב לעצמו בראשית תקופת השיקום וכי יוכל לשוב לשחק כדורסל בתוך כארבעה עד שישה שבועות. "קודם שיגיע לכאן, יעבור בדיקות וטיפולים ואז נראה מה נעשה איתו", אמר בירנבוים בעניין.

ד'אור פישר, מהבולטים בשורות הקבוצה עד כה, סיפר כי "קשה לי יותר בליגה הישראלית, משום שהקבוצות מעמידות סגלים נמוכים יותר, וגם בגלל ההבדלים בין השיפוט כאן לשיפוט ביורוליג. בישראל שורקים יותר, ולכן זה דבר שנצטרך לשים אליו לב. המשחק מול לה מאן הוא כבר היסטוריה. זו הולכת להיות עונה ארוכה, וצריכים להסתכל רק קדימה". גם ליאור אליהו מוכן ומזומן לקראת נהריה. "כל קבוצה מגיעה בטירוף למשחקים מול מכבי", אמר. "עשינו שני משחקים טובים ואחד פחות, אבל אנחנו מקווים שיצאנו לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully