וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי נתניה: מי עונה לציפיות?

הירוקים רוצים לפתוח פער בצמרת, ומתיאוס יעלה במערך הגנתי כדי לגנוב ניצחון במפגש המסקרן של העונה (ערוץ 10, 20:50). הקופות ייפתחו

במכבי חיפה יודעים שניצחון על מכבי נתניה הערב (שני) יפתח פער של חמש נקודות מהמקום השני, אבל גם יקנה לשחקנים בטחון לקראת המשך הליגה. בחיפה סבורים שמאמן מכבי נתניה, לותר מתיאוס, יפתח משחק הגנתי המבוסס על מעבר מהיר מההגנה להתקפה ועל התקפות מתפרצות. המאמן אלישע לוי ביקש מחניכיו להימנע מעבירות סמוך לרחבה משום שמכבי נתניה הבקיעה העונה מספר שערים ממצבים נייחים. בחיפה בונים בעיקר על היכולת של יניב קטן וליאור רפאלוב שנמצאת בתנופה במחזורים האחרונים.

בחיפה מופתעים מאוד מקצב הכרטיסים של הקבוצה האורחת. "אפילו לקבוצות של מרכז הטבלה, שלא במשחק עונה, כל הכרטיסים נחטפים", אמר גורם במועדון. נתניה מכרה עד כה כאלף כרטיסים בלבד ושאר הכרטיסים, כ-500 נוספים שהוקצו לו, יימכרו היום. ליציעי חיפה נותרו 150 כרטיסים ביציע 5 ב', והם יימכרו היום בקופות.

אלישע לוי לא מתכוון לערוך שינויים בהרכב לקראת המשחק. בירם כיאל וג'ון קולמה ימשיכו לנווט את המשחק מהקישור האחורי. ת'מבינקוסי פנטאני יפתח בחוד ושלומי ארבייטמן, כהרגלו במחזורים האחרונים, יחכה להזדמנות מהספסל.

הרכב משוער, מכבי חיפה: אמיר אדרי; אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב; יניב קטן, ת'מבינקוסי פנטאני.

איתי שכטר יפתח שוב על הספסל

לותר מתיאוס ערך אמש (ראשון) את האימון המסכם של מכבי נתניה לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני (קרית אליעזר, 20.50, שידור ישיר בערוץ 10). אחרי האימון הקרין מתיאוס את משחקה של חיפה מול מכבי תל אביב (2:3) בווידאו תוך מתן הערות. "יש להם שחקנים מהאיכות הגבוהה ביותר בישראל", הסביר מתיאוס לשחקניו. "אנחנו נשחק את המשחק הרגיל שלנו ואתם לא צריכים להילחץ או לפחד משום קבוצה. מה שכן, בגלל שהם עושים לחץ טוב באמצע הפעם נשתמש גם בכדורים ארוכים". מתיאוס גם ביקש מהשחקנים לנסות לבעוט מרחוק.

עקב שינוי השיטה הקל ישתנה גם ההרכב. מתיאוס ימשיך עם שלושה בלמים, אך יעלה עם קשר אחורי אחד – אלמוג כהן, ושני קשרים התקפיים – דלה ימפולסקי ושלו מנשה. בחוד ישתפו פעולה תיירי טאזמטה וג'ורג' בה, כשאיתי שכטר שוב יפתח על הספסל.

נתניה מכרה רק כ-950 כרטיסים למשחק, וביום המשחק הקופות בחיפה יפתחו לטובת אוהדי נתניה שיחליטו להגיע ללא כרטיס. מכבי חיפה הקצתה לנתניה 1,500 כרטיסים, אך ההערכות עומדות על כך שיגיעו כ-1,200 אוהדי נתניה. הבעלים דניאל יאמר הגיע לאימון הערב על מנת להחדיר מוטיבציה בשחקנים.

הרכב משוער מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, זאב חיימוביץ', ביוואן פרנסמן, לואיס מרין, דדי בן דיין, אלמוג כהן, דלה ימפולסקי, תיירי טאזמטה, שלו מנשה, גורג' בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully