וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל דיין: "זה נהיה טרנד, לקרוא למאמן להתפטר"

יצחק סולומון

9.11.2008 / 20:20

מאמנה של קרית שמונה התרעם על הסכיזופרניה של האוהדים לאחר ההפסד להכח: "שבוע שעבר הייתי הכי טוב, השבוע אני לא שווה כלום"

"זה נהיה טרנד. בשבוע שעבר הייתי המאמן הכי טוב, השבוע אני לא שווה כלום וצריך ללכת הביתה. אין מה לעשות, לא צריכים להתמקד בזה. זה הקהל וזכותו להביע מחאה", אומר מאמן עירוני קריית שמונה, מישל דיין, בהתייחסו לקריאות לעברו להתפטר, בסיום משחק ההפסד בשבת להכח עמידר רמת גן.

"אני לוקח אחריות. מאמן כדורגל אחראי כשדברים לא מסתדרים מקצועית", אומר דיין, "במהלך השבוע עשינו הכל, למדנו אותם בווידאו, ראיתי אותם מספר פעמים והסברתי לשחקנים שיש להם שחקנים טובים. התוצאות שלהם לא משקפות את היכולת. ידענו שמצפה לנו משחק קשה. יאמר לזכות השחקנים שלי שהם רצו ודברים לא תמיד מסתדרים. אני בטוח בשחקנים שהם רצו מאוד לנצח. לפעמים אתה מסתכל על השחקנים בחדר ההלבשה ואתה רואה אם הם שאננים. פה לא הייתה שאננות. במהלך השבוע וגם באימון המסכם הם דיברו על החשיבות של המשחק.

"השחקנים היו מודעים לחשיבות של המשחק. זה לא שלא הייתה מוטיבציה. לא כל דבר שקורה בכדורגל אתה יכול להסביר אותו", אמר דיין לרדיו קול רגע בעמקים,"זה קרה ואנחנו נשתפר ונלך קדימה. השחקנים באו דרוכים, שיחקנו לידיים ולרגליים שלהם, צריך לקחת אחריות על הדברים האלה ולראות איפה צריך לשפר".

על המשחק בשבת מול מכבי חיפה אמר מישל דיין: "היא מובילה את הטבלה, קבוצה מצוינת שנראית מצוין, קבוצה שעשתה תוצאות מדהימות, נבוא לקריית אליעזר לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully