וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוף השנהב מאשרת: דרוגבה יגיע לישראל

9.11.2008 / 17:13

הנבחרת האפריקאית, שתשחק מול הנבחרת ברמת גן ב-19 בנובמבר, תגיע עם כל כוכביה, כולל דרוגבה, סלומון קאלו ויא-יא טורה

בשורות טובות לחובבי הכדורגל בישראל: ההתאחדות של חוף השנהב אישרה היום (ראשון) כי הנבחרת תגיע לישראל יחד עם כוכביה הגדולים, דידייה דרוגבה, סלומון קאלו, בקארי קונה ויא-יא טורה. כזכור, ב-19 בנובמבר תתקיים באיצטדיון הלאומי ברמת גן הצגה כפולה, כאשר במוקד תארח הנבחרת הלאומית את נבחרת חוף השנהב החזקה (19:00), כשאת הערב תפתח הנבחרת הצעירה, שתארח את נבחרתה המקבילה של סרביה (17:00). מחיר כרטיס להצגה הכפולה יעמוד על עשרה שקלים.

מאמן נבחרת חוף השנהב, ואהיד האליהודזיץ' הבוסני, פרסם את הסגל למשחק, שבו נכללים, כאמור, מספר שחקנים בעלי שם עולמי, כמו דידייה דרוגבה וסלומון קאלו מצ'לסי, קולו טורה מארסנל, אחיו יא-יא טורה מברצלונה, וכוכבים נוספים. בסגל גם נכלל ג'אן ז'ק גוסו גוסו, שחקנה של מ.ס. אשדוד לשעבר, שכיום משחק במונאקו הצרפתית.

חוף השנהב, שנטלה חלק במונדיאל 2006 בגרמניה, תפתח בחודש מרץ את שלב המוקדמות השלישי והאחרון של אפריקה לקראת מונדיאל 2010 בדרא"פ. מוקדם יותר השנה הגיעה הנבחרת לחצי גמר אליפות אפריקה, כאשר ב-2006 סיימה כסגנית באותה מסגרת.

את ההצגה הכפולה תפתח הנבחרת הצעירה, עם סגל חדש, כשתארח את נבחרת סרביה החזקה שהעפילה לאליפות אירופה לנבחרות צעירות (U-21), שתתקיים בקיץ בשבדיה בקיץ 2009. באליפות שעברה, שהתקיימה בשנת 2007 ובה נטלה חלק גם ישראל, סיימה סרביה כסגנית לאחר שנעצרה רק בגמר, ע"י המארחת, הולנד.

סגל נבחרת חוף השנהב:

שוערים:

בובקאר בארי (לוקרן, בלגיה), אריסטיד זוגבו (שורטה, מצרים)

הגנה:

גי דמל (המבורג, גרמניה), עמנואל אבואה (ארסנל, אנגליה), קולו טורה (ארסנל, אנגליה), עבדולאי מייטה (ווסט ברום, אנגליה), בנג'מין אנגואה (קישפשט הונבד, הונגריה), ארתור בוקה (שטוטגארט, גרמניה).

קישור:

סולימאן במבה (היברניאן, סקוטלנד), סיאקה טיאנה (ואלנסיין, צרפת), אמרסה פאה (ניס, צרפת), עמנואל קונה (קלוז', רומניה), דידייה זוקורה (טוטנהאם, אנגליה), יא יא טורה (ברצלונה, ספרד), ג'אן ז'ק גוסו גוסו (מונאקו, צרפת), קאנייה אקאלה (רקראטיבו הואלבה, ספרד), כריסטיאן מנפרדיני (לאציו, איטליה).

התקפה:

דידייה דרוגבה (צ'לסי, אנגליה), בובאקר סאנוגו (ורדר ברמן, גרמניה), באקארי קונה (מארסיי, צרפת), סלומון קאלו (צ'לסי, אנגליה), סקו סיסה (רודה, הולנד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully